به روز شده در ۱۴۰۳/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۱
 
۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ساعت ۰۲:۵۸
کد مطلب : ۲۱۰۰۵
حادثه‌اي تكان‌دهنده در دهستان «فیشور» فارس

«اعدام‌بازی» جان کودک هفت‌ساله را گرفت

گروه حوادث: در حادثه‌اي تكان‌دهنده و اسفناك یک کودک هفت ساله در دهستان «فیشور» استان فارس در پی بازسازی کودکانه صحنه اعدام در حیاط خانه‌اشان٬ معصومانه چشم از جهان فرو بست!
سايت‌هاي محلي خنج و فيشور در استان فارس گزارش دادند: در پی بازیگوشی و کنجکاوی کودکانه، کودکی معصوم و ۷ ساله بنام محمد (مروان) .... فرزند عبدالله ... در حادثه ای اتفاقی و تلخ به کام مرگ کشیده شد. این گزارش می‌افزاید: ظاهرا و در پی اعدام‌ اخیر دو محكوم به اعدام اهل دهستان فیشور در زندان عادل‌آباد شیراز، كه بحث اهالي اين منطقه بود، حس کنجکاوی این طفل معصوم در این مورد و بازی‌های کودکانه او را بر آن داشت تا آن را به صورت بازی کودکانه برای خود انجام دهد ولی متاسفانه باعث از دست دادن جانش شد.


اخيرا اعدام در ملاعام در شهرهاي كشور افزايش يافته است

این کودک معصوم با استفاده از طنابی که در گوشه حیاط خانه‌شان برای خشکاندن رخت، آویزان بود با قرار دادن ماشین اسباب بازی در زیر پایش از طناب آویزان شد و در پی حرکت کردن ماشین اسباب بازی در زیر پایش، باعث خفگی و از دست دادن جانش شد. گفتني اينكه، مهر ماه گذشته نیز یک کودک هشت ساله در روستایی کوچک در استان کرمانشاه در پی بازسازی صحنه اعدام جان خود را از دست داده بود.

۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۳:۳۴
وقتی نشان دادن صحنه های مرگ واعدام در مراکز فرهنگی-ورزشی(تلویزیون.استادیوم و....)یک کارعادی وحتی تفریحی باشد انتظاری جز این نیست.راستی چرا برخی مسئولین اصرار برخشونت و پاکستانیسم شدن مملکت دارن؟ (167916)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۲:۱۴
در اين ايام سربريدن گوسفند در کوچه خيابان هم ميتونه نوعي ترويج خشونت باشه
به چشمهاي بچه ها هنگام ذبح قرباني نگاه کرديد؟ (168072)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۲:۲۳
محکوم به اعدام رو بايد در محوطه زندان و مقابل چشم ساير خلافکارها به دار بکشند 24ساعت هم اون بالا تاب بخوره تا بترسند و عبرت بگيرند نه وسط ميدان شهر جلو چشم رهگذر کوچيک و بزرگ. (168089)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۲:۳۳
ما که بچه بودیم دکتر بازی میکردیم این شدیم علاف و بیکار

این که داشته اعدام بازی میکرده معلوم نیست تهش چی میخواسته بشه (168101)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۳:۳۷
تهش؟ مرده ...داغش مونده به دل پدر و مادرش .ننگش هم واسه بعضیا (168167)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۲:۳۶
در بعد ظهر روزی که دو جوان زورگیر را اعدام کرده بودند وقتی به خانه بر میگشتم چند کودک را دیدم که یک گربه نگون بخت را گرفته اند و طناب دور گردنش پیچیده اند و میخواهند از درخت اویزان کنند که به سرعت گربه را از دستشان گرفتم و ازادش کردم . خشونت باز تولید خشونت میکند انهایی که موافق این هستند که با کوچکترین جرمی یک نفر را باید اعدام کرد باید منتظر خشونتهایی که شاید در مورد خودشان و یا نزدیکانشان ممکن است انجام شود باشند (168104)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۳:۰۸
وااسفا به حال اين جامعه....!! (168140)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۵۸
کاملا با شما موافقم. خشونت پدیده خود جاودان ساز است اما در کشور ما به راحتی از اعدام سخن گفته می شود به راحتی افراد اعدام می شوند آن هم در ملأ عام. این کودک قربانی رفتار کودکانه خود نشد قربانی خشونت های عادی شده جامعه شد. (168335)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۲:۰۳
اسرائیلیی ها بانشان دادن کارتونهای خشن و آموزشهای زد مسلمانان کودکان خود را پرورش مغزی میدهند
اینجا هم ....................... (168522)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۶:۲۳
جای تاسف داره (167919)
سرب به جگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۵:۲۴
پدر ومادرا از روى بى كارى به جاى پارك بچه ها رو مى برن اين جور جاها !!!!!!! هم دل سنگ بار مى ان هم !!!!!!!!!!!!!! (168243)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۷:۱۱
اینو باید به خانواده هایی بگید که دسته جمعی برای دیدن صحنه های اعدام شال و کلاه میکنن.!!!!!!!!!!!! (167923)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۲:۴۲
خب بیکارند دیگه ...کجا برند.. (168542)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۷:۱۹
مطمئنم یک ذهر در رفتار مسئولات نغییر ایجاد نمیکنه تا وقتی که یک از بچه هاشون اینجوری بشه (167924)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۷:۲۳
وقتی تو ملا عام یکی رو اعدام میکنن باید فکر اینجاش رو هم بکنن خوب کجای دنیا یه بچه میدونه اعدام چیه
ولی تو ایران بچه با شوق به اعدام نگاه میکنه (167927)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۷:۵۳
ایشون قرار بوده بچه های انقلاب باشه ! چی شد! چی بشن بچه های انقلاب!؟ (167930)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۸:۱۳
در بیشتر ممالک افراد را در جایی دور از دید مردم اعدام میکنن اما در ایران وقتی جلو چشم بچه های کوچک اینکارو میکنن و پدر و مادرها هم غافل از همه جا این کوچولوها رو می برن تماشای اعدام خوب معلوم چنین اتفاقاتی هم میفته ، واقهاً ما داریم به کجا میریم خدا بداد این ملت برسه! (167934)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۱:۵۰
در بیشتر ممالک؟ 80٪ اعداما تو ایرانو چینه! (168049)
يه حقوق خوان كم اطلاع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۳:۳۹
البته گمان ميكنم چند كشوري از جمله عربستان و مهمتر از چين و ايران، آمريكا را از قلم انداختيد. (168168)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۴:۳۶
راه حل مقابله با خشونت اجتماعی وقتل اصلاح انسان ها از کودکی و حل مشکلات انها از همان دوران است نه این که صبر کنیم تا خلافکار بشوند و ادم بکشند جامعه با خشونت و ناامنی یکی شود وانگاه بدنبال اعدامشان باشیم با اعدام کردن یا نکردن مقتولین زنده نمی شوند انهایی که به نوعی از اعدام لذت می برند در اینترنت ازمایش میلگرام راسرچ کنند وانر بدقت بخوانند ریشه بسیاری از قتل ها نسل کشی ها وا عدام ها در ان نوشته شده است و خوب است نتیجه جالب انرا بخوانند انگاه متوجه بسیاری از این وقایع می شوند امید است که راهی برای درمان این بیماری بدست بیاید (168216)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۵:۵۴
در هر جامعه ای درصدی از افراد ضد اجتماعی هستند و خلافکارند و در جوامعی مثل ایران و کشورهای مشابه وقتی طرف میدونه اعدام هست بعد این همه ادمکشی هنوز هست چه تضمینی وجود داره که اگه اعدام ممنوع بشه این قتلها شدیدا بیشتر نشه؟ طرف کلی بدهکاره میره طلبکارشو میکشه میره زتدان میگه فوقش حبس ابده شاید هم یه روز عفوی بخوره ویا فرار کنه ازاد شه بنابراین اگر در سویس یا نروژ ممنوعییت اعدام تا حدی جواب داده نمیشه نتیجه گرفت در ایران یا عراق هم جواب بده، به نظر من کسی که جون یه نفرو عمدا بگیره لیاقت زنده موندن را نداره و هر کس باید اینجا خودشو جای مقتول با هزاران ارزو برا خودش و بچه هاش قرار بده که یه قاتلاا نسان نما چاقو رو تو شکمش فرو برده بعد ژست روشنفکری بگیره که اعدام کلا بده (168265)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۳۶
از منفی ها به نظر من معلوم شد که چرا خاورمیانه خاورمیانه است ریشه تمام بدبختی های ما هم در همین منفی هاست متاسفم برای کشوری که خود را مهد فرهنگ وتمدن !! جهان میداند (168317)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۴۰
متاسفم برای این مملکت که هرکسی خودش را حقوق دان می دانند ورییس کل بانک مرکزی اش یک د.. است معلوم به نظر من اسم اینجا را باید بجای خاورمیانه خاور عتیقه می نامیدند!!!! (168319)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۸:۱۶
گاهی وقتها از خودم دلگیر می شوم که چرا در کشوری زندگی میکنم که مسئولینش به مسائل روانشناسی توجه ویژه نمیکنند در دنیای امروز کوچکترین بر نامه ها را از هر نظری مورد بررسی قرار می دهند اگه مسئولین امر از ابعاد مختلف به بررسی مسئله اعدام می پرداختند شاهد اینگونه اتفاقات تلخ نبودیم (167935)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۸:۲۶
حکم اعدام حکمی الهی وتادیبی است ...اما بهمراه بردن کودکان بیگناه در این برنامه ها ضربات مهلک روحی و روانی را بهمراه دارد
واقا خبر دردناکی است (167937)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۲:۲۲
حكم اعدام بعضا در مواردي ممكن است الهي باشد ولي نمايش آن در ملاء عام حس انتقام جوئي شيطاني است. (168087)
سرب به جگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۵:۲۸
اقاى سام إعدام در كشورهاى پيشرفته ورافتاده ! وحبس ابدوكاراجبارى بزرگ ترين تاديب شناخته شده در مورد الهى بودنش هم به نظر من خداوند در اون دنيا جزاشون رو ميده (168246)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۸:۲۹
من موندم تو این عکس اون دختر کوچولو رو آوردن اول صف که چیو ببینه؟؟؟ واقعا" پدر و مادرش واسشون مهم نبوده که بچه صحنه ی مرگ یه آدمو ببینه؟ واقعا" متاسفم!!!!! (167939)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۸:۳۰
نتیجه اعدام در ملا عام جهت عبرت سایر خلاف کاران! (167940)
لارستاني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۸:۳۷
با اظهار تاسف از اين حادثه و آرزوي صبر از درگاه خداوند متعال براي اين خانواده داغديده به عرض شما دست اندر كاران محترم سايت وزين بهار مي رسانم كه دهستان فيشور لارستان صحيح مي باشد لطفا اصلاح فرماييد (167942)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۱:۳۸
چه صبری؟؟؟
بیشتریم مقصر همون پدر و مادر بودن (168045)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۸:۳۹
اگه قرار اعدامی بشه حداقل ممکن اینه که داخل محوطه زندان باشه
اگه مردم عبرت بگیر بودن تو این چند سال یاد میگرفتن!!!!!

در ضمن اعدام کردن جوابشو پس داده باید محدود بشه لا اقل (167943)
افشین
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۸:۴۱
چشمها را باید شست جوری دیگر باید دید (167944)
ابوذر غفاری
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۱:۵۶
نه ! چشم ها را باید بست باید ندید!!! (168052)
نیوشاک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۲:۳۹
میشود بگویید به این درد چگونه باید دید و اینکه چشم را با چه بشوریم (168106)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۸:۴۲
وقتی همه متخصصان و اهل فن و حقوق بشر می گویند اعدام در ملاء عام از نظر روانی در انسان و علی الخصوص در جوانان و کودکان تأثیر منفی دارد؛ ولی متأسفانه باز هم اعدام در ملاء عام تکرار میشود عاقبت کار همین است. خدا به خانواده اش صبر دهد. انشاءالله (167945)
مريلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۵:۳۰
از نظر افراطيون متخصصان !!! همه ايادى صهيونيسم وامريكان پس هيچي نمي فهمن (168247)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۸:۴۳
واقعا متاسفم براي مادر و پدرهايي كه بچه هاشونو واسه تماشاي صحنه اعدام مي برن واقعا متاسفم
بابا اعدام بايد بشه باشه اما ملا عام خيلي تبعات داره نكنين توروخدا (167947)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۰۱
آفرین به مسئولین با این اعدامهای در ملا عام (167951)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۱۴
قابل توجه ریاست محترم قوه قضاییه و وزیر محترم دادگستری (167953)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۲۰
فقر فرهنگي (167955)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۲۳
خدايا فرياد از............... (167956)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۲۶
اون هایی که خود و بچه هاشون بر سر چنین صحنه هایی حاضر میشوند تاوانش را هم پس میدهند. یکی نیست بگه آخه برای چی طفل معصوم رو برای دیدن چنین صحنه هایی میبری؟از مسئولین هم میخواهیم ترا به ناموستون اعدام در ملا عام را متوقف کنید. جز اثر منفی هیچ چیز ندارد. (167958)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۳۵
أحسنت بر مسوولين كشور بخاطر اين كلاس اموزشي مجاني كه حتي كودكان مردم را نيز به كام مرگ ميكشد (167961)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۴۲
خدا بیآمرزد این کودک معصوم را
به تصویر دوم همین گزارش نگاه کنید خود گویای بسیاری از ناگفته هاست چرا بایددختری خردسال شاهد صحنه اعدام باشد
ماکه جدیدا یاد گرفته ایم برای تصاویر خشن شماره محدودیت سنی قرار میدهیم چرابراای اعدام باید شرایط طوری آسان باشد که کودکان و نوجوانان بتواند نگاه کنند و اصلا ضرورت اعدام در ملاء عام چیست (167964)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۳:۴۰
بچه معصوم هفت ساله چه خدا بیامرزی داره ؟ (168169)
امیر میرزایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۷:۲۶
همه ما اعم از کوچک و بزرگ احتیاج به آمرزش خداوند داریم (168356)
ه.م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۴۸
این همه بازی چرا بچه های ما باید به دنبال اعدام بازی باشند؟؟؟؟ ها... (167966)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۳:۴۱
یادتونه زمان ما کارتونامون چیا بودن؟
الان همه اش کارتون خشن می بینن... (168171)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۵۲
بنظر شما اینها مسلمونن؟
کدوم انسانی طاقت دیدن مردن یک انسان دیگه رو داره؟من که ندارم شاید این خانم تو عکس بالایی داشته باشه
اگر اعدام میکنن بخدا راههای دیگه ای هم هست با یه آمپول هم میشه اعدام کرد نیاز به معرکه گیری نیست بخدا این کار جز ترویج خشونت کار دیگه ای نمیکنه
فرهنگ رو جور دیگه ای باید ساخت نه اینطوری
اون کشورهایی که تو ملأعام اعدام ندارن جامعشون سالم نیست؟
نتیجه این کارا میشه مرگ همین فرشته 7 ساله (167967)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۳:۲۱
آفرین بر نظر شما میلاد عزیز
اگر یک انسان ایرانی یک ذره روشنفکر باشد فقط یک ذره
با عدام در ملا عام و دیدنش بشدت مخاتلفت می کند
آزادی و دمکراسی درمان درد صد ساله مردم ایران از مشروطیت تا امروز (168546)
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۵۲
اعدام در ملا عام اثرات مخربش بیشتر از سازندش هست.آمارهای جرم این رو کاملا نشون میده.آخه جون کندن یک انسان ولو خلاف کار چه جذابیتی داره که این همه آدم اونجا واسه نگاه کردن جمع میشن حالا میان چرا این طفل های معصوم رو با خودشون میارن....! (167968)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۵۳
درود بر شما که به گفته شيخ پناهيان عمل ميکنيد، بکشيد و در ملاعام دار بزنيد تا مردم ببينند و مايه عبرت شود و بچه ها نگاه بکنند تا براي جهاد و مبارزه، زمينه تربيت آنها فراهم شده و نيز بصورت آزمايشي خود را دار بزنند و بدين ترتيب توانمند شوند! (167969)
هیوا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۵۴
وقتی مردم فوج فوج کله ی سحر با زن و بچه شون پا میشن میرن صحنه ی جون کندن یکی رو ببینن چه انتظاری میشه داشت؟ خدایا ما رو ازین بی فکری ازین قساوت ازین کوته فکری نجات بده (167972)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۵۴
اشکم در اومد . آقا ، عزیز ، برادر تو رو خدا تمومش کنید این اعدام هارو .... (167973)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۵۶
به قول یه شاعری که : ما که داریم میریم فقط تورو جون مولا اون بچه رو نیار واسه ی تماشا (167974)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۵۷
يكي نتيجه هاي اخلاقي اعدام در ملاء عام همينه (167975)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۰:۰۰
به نظرم حکم حبس ابد بدون عفو همراه با اعمال شاقه بهتر از اعدام نتیجه می دهد. چون من که خلاف کار نیستم با این وضعیت اقتصادی و بیکاری و ... که به لطف احمدی نژاد به وجود آمده هم ترجیح می دهم بمیرم و از این وضعیت خلاص بشوم چه برسد به خلاف کارها. (167977)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۰:۰۴
اون والدینی که در عکس ب همراه فرزند خودشون وایسادن اصلا لیاقت و کیفیت داشتن و تربیت فرزند ندارند. در برخی کشورها اعدام ممنوعه و در کشور ما علنی! واقعا جای تاسف داره. (167980)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۴:۴۰
در کشور نروژ رفاه و شادی اجباری است و در کشور ما دیدن ... (168219)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۰:۰۸
حالا این دختر بچه از خلاف و جرم چی میفهمه ، تا تماشای صحنه اعدام براش درس عبرت بشه ؟ امان از افراطگری ، امان . اگر شرع و قانون هم در مورد قصاص نفس اعدام رو جایز دانسته ، اما نگفته که این عمل در حضور کودکان انجام بشه !!!! گرچه بماند که در این مملکت برای جرمهای غیر از این هم اعدام صورت میگیره . (167982)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۰:۱۶
این کامنت مربوط به موضوع نمیشه اما این روزا احساس می کنم نهاد های نظامی تو مسائل مربوط به امور خارجه دخالت نمی کنن و هر روز مصاحبه نمی کنن! (167985)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۰:۲۴
بازی کودکان در ایران قرن 21 ؟ بازسازی صحنه اعدام شده / افسوس - ترویج خشم وخشونت - چرا آمار حوادث ناگوار در کشور بالاست ؟
پس جامعه شناسان چیکار میکنند ؟ ایا مسئوولین مربوط به مطالعات دانشمندان جامعه و روانشناسان اهمیت میدهند - اصلا در تصمیم گیری ها علمی برخورد میشود (167987)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۰:۳۵
حالا اون دوستی که در مقاله کره شمالی اصرار به اعدام داشتند تشریف بیاورند ببینند برای نخستین بار در تاریخ بشر چه دست گلهایی داریم به اب میدهیم این حوادث یعنی اینکه کشتن ادمها برای نسل بعد بسیار طبیعی جلوه خواهد کرد. عاقبت بردن بچه سر صحنه اعدام همینه (167997)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۰:۴۵
خدا وکیلی من که از کشتن یه گربه هم ناراحت میشم چه برسه انسان در ملع عام مجرمین اعدامی باید در مشاغل سخت به کار اجباری برای تمام عمر گرفتار شوند (168002)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۰:۵۱
به نظر می رسه مشکل با سطح فرهنگی غالب در روستاها نسبت مستقیم دارد (168005)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۰:۵۳
کودکان در دنیای کودکی آموزش گیرنده هایی هستند که هرآنچه که می بیننند یاد می گیرند، این همان یادگیری مشاهده ای نظریه پردازان روانشناسی رفتارگراست. فلذا اتفاقاتی این چنین برای کودکانی که شاهد اعدام هستند چیز غیرمعمولی نیست!
میطلبد خانواده و مسوولین در رفتار خود تجدیدنظر کنند، چراکهکودکان معصومانه قربانی ناآگاهی و ساده انگاریهای ما می شوند (168006)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۰:۵۶
نمونه دیگر آن نیر یکماه قبل در تبریز خیابان کوچه باغ اتفاق افتاده که متاسفانه یک پسر 12 ساله جان خود را از دست داد که به نظر من صدا و سیما و مسئولین در بروز چنین اتفاقاتی کاملا مقصر میباشند چرا که صدا و سیما چنان با آب و تاب اخبار اعدامی ها را که روز به روز بر تعدادشان افزوده میشود !!!که خود جای بحث و بررسی و کالبد شکافی دارد،که انگار میخواهد حداقل در این اخبار از سییر رقبا پیشی بگیرد مدال قهرمانی کسب کند در حالیکه تا بحال دیده نشده است که در خصوص چرایی افزایش بزهکاریها و رواج جرایمی که منتهی به اعدام میشود بحث و در خصوص کاهش آنها فرهنگ سازی نمیاد.بهتره مسئولین به خود آیند و دلایل افزایش بزهکاریها را در عملرد خود طی چند دهه گذشته جستجو کنند و خود و طرز فکر و عملکردشان را اصلاح کنند نه اینکه با افزایش تعداد اعدامیها بخواهند با ایجاد رعب و وحشت از میزان جرایم در جتامعه بکاهند تا ریشه مشکلات اقصادی و معیشتی و رفاهی مردم خشکانده نشود روز بروز جرایم بیشتر و بر تعداد اعدامها افزوده خواهد شد و این اعدامها خیلی عادی بنظر خواهد امد وتبعات این چنینی را بیشتر خواهیم دید که هیچ بلکه کشت و کشتار و جرم و جنایت هم در بین مردم رواج و قباهت خود را از دست خواهد داد (168008)
يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۱:۰۲
براي همينه كه جامعه‌شناسان و روانشناسان اجتماعي ايران تأكيد دارند اعدام‌ها نبايد در ملاعام باشه، كو گوش شنوا، البته خانواده‌ي اين كودكان نيز دقت لازم را نداشته‌اند كه نبايد اين موضوع در حضور كودكان مطرح شود. اميدوارم حداقل نيمي از اين اعدام‌ها نيز به حبس ابد تغيير يابد. اميدورام. (168013)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۱:۰۶
بالا دار حتی فرصتی واسه نصیحت نیست
ما که میریم اما تو میمونی این نصیحت نیست
ما که داریم میریم فقط تو رو جون مولا
اون بچه رو نیار واسه تماشا
نزار از الان ذهنش درگیر دار شه نزار این صحنه رو مغزش سوار شه (168017)
سرباز اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۱:۰۷
عجل دیگه خبر نمیکنه
اعدام بازی نمیکرد یه بازی دیگه میکرد
وقتش بوده بره (168019)
میلاد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۲:۳۱
با تو مخالفم
عقل حجت آشکار برای زندگی کردنه
بی احتیاطی رو گردن عجل ننداز
فک میکنی کسی که خودکشی کنه عجلش بوده؟قضا و قدر بوده؟
امام علی پای دیواری نشسته بود که احتمال ریزش داشت فوراً پاشد و رفت یجای دیگه،بهش گفتن از قضای الهی فرار میکنی علی؟گفت از قضای الهی به قدر الهی میرم
من مخالفم تمام امور رو اینگونه توجیه کنیم (168098)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۳:۰۲
متاسفم واسه اين طرز فكر!اگه بچه ي خودت اينجوري جون مي داد بازم همينو ميگفتي؟يعني خدا به اجل ميگه برو جون يه بچه ي بي گناهو بگير؟خير!اشتباه به عرضتون رسوندن!خدا فقط اگاهه كه در چنين روزي اون بچه ي بي گناه در اثر بي مسوليتي مسولين ما ميميره!همين!تا وقتي كه برداشت مردم ما از قضا و قدر اين باشه همين ميشه اخرش! (168134)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۳:۴۳
اول این که عجل نه ... اجل
دوم این که اجل معلق می دونی چیه ؟ یه سرچی بکن . (168174)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۵:۰۶
چطوری می تونی اینقد سنگ دل باشی ؟!! (168234)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۱:۰۹
از نتایج اعدام در ملا عام
فقط سکوت صداوسیما در مورد این حادثه دیدنی است. (168022)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۱:۱۰
حالا اعدام در ملا عام شاید بد باشه
ولی کار اون پدر و مادری که بچه اش رو میبره اینجور جاها خیلی بدتر بوده

اعدام رو میزارن تو ملا عام که دوستای خلافکار طرف ببینن نه بچه های محل و پدر و مادر ها نباید بچه رو ول کنن تو کوچه خیابون که بزرگ بشه
باید ترتبیت کنن و اگر میبینن نمیتونن بچه به دنیا نیارن
پدر و مادر بیشترین تقصیر رو دارند و پشیمانی سودی نداره (168024)
سبحان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۱:۲۱
واقعا متاسفم برای مادری که در تصویر بالا دختر بچه خودشو جلوتر از همه برای تماشای اعدام بهمراه خودش برده . (168030)
سهند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۱:۳۴
مرگ بر اعداممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم درملا عام
تو کجای دنیا تو خیابونا اعدام میکنن.بابا بسه به خدا دیکه بسه . (168042)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۱:۵۰
متاسفم برای کسانی که برای دیدن چنین صحنه هایی میروند (168051)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۱:۵۶
پدران ومادران بی مسئولیت باید مجازات شوند همانطور که در کشورهای غربی به شدت مجازات میشوند اما متاسفانه چه راحت از بی مسئولیتیهای اولیا گذشت میشود چون حاکمان خودشان هم احساس مسئولیتی در قبال روحیات ملت ایران ندارند (168053)
دانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۲:۰۹
بای ذنب قتلت .به کدامین گناه کشته شدند.وقتی تفریحات مردم ما دیدن جان کندن دیگران باشدباید بررسی شود مردم از دیدن این صحنه ها و آوردن این طفلان معصوم بدنبال چه چیزی هستند . (168068)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۲:۱۷
فرهنگ مسئولين قضائي كه اعدام علني برگذار ميكنند برابر همان فرهنگ خانواده هائي است كه بچه ها رو به ديدن چنين صجنه هائي ميبرند. (168078)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۲:۲۴
1-گرفتن جان انسانها فقط از طرف خالقشون یا پیامبرخدا که با خالق در ارتباطه مجازه و هیچ انسان دیگه ای ولو با صدور قانون نباید حق گرفتن زندگی یه انسان رو داشته باشه
2- حالا که با رفتاری متحجرانه زندگی انسانها رو میگیریم حداقل به تماشای اون نشینیم
3- فرق ما باحکومت کره شمالی که80 نفر رو به جرم تماشای سریال اعدام میکنه چیه؟ منطق ما قویتره یا از خدا حکم داریم؟
4- خودمون رو آموزش بدیم که در مقابل کودکانمون مجاز به گفت و شنود چه مطالبی و انجام چه اعمالی هستیم تا تاثیری مخرب روی نهاد پاک اونها مذاریم (168090)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۲:۲۷
گاهی وقتا دلم میخواد بحال ایران گریه کنم (168095)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۳:۲۸
چقدر خوب گفتی. (168159)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۳:۰۸
من به تئوری پردازان خشونت جهت تولید عناصر شهادت طلب به دلیل تحقق تئوری هایشان بر روی بچه های انقلاب تبریک می گویم!!!!! (168139)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۳:۳۵
مگه تلويزيون صحنه خودكشي و اعدام كم نشون ميده! (168165)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۳:۵۶
اگه واقعاٌ اعدام در ملا عام باعث عبرت و ترس خلافکارها و جنایت کارها می شد ،که دیگه این همه جنایت و خلاف زیاد نمی شد. (168181)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۴:۱۲
قابل توجه برنامه بیست و سی (168195)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۴:۱۴
یه بنده خدایی می گفت پدر مادرها در ایران جلوی بچه هاشون همدیگرو نمی بوسند مبادا بد اموزی داشته باشه ولی موقع دعوا کردن جلوی همون بچه ها کتک کاری و انواع فحش و بد بیراه ها را به هم میگن و اصلا هم از بداموزیش نمی ترسن.
رفتارهای حکومتی هم از همین نوع است. (168199)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۴:۱۵
دختر کوچیکه رو ببینین چطور نگاه میکنه، این بچه تا آخر عمرش این صحنه توی ذهنش میمونه (168200)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۴:۲۸
چرا به جاي اعدام با طناب، از شمشير استفاده نميشه؟

در ملائ عام كلا بايد برداشته بشه. فقط اگر بحث قصاص در ميان باشه اولياي دم اگه خواستند بايد بتونند در صحنه حاضر باشند (168208)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۸:۵۲
شمشیر رو از کجات در آوردی ؟ (168419)
محمد.اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۴:۳۶
آره اعدام در ملاء عام باعث عبرت می شه دیگه.
ای کاش این معصوم که این شکلی به زندگی معصومانه اش پایان داده فرزند یکی از این آقایان طرفدار اعدام در ملاء بود . چه احساسی داشتند. (168215)
من و خودم
Germany
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۵:۲۸
اسم اون روستای کوچک در استان کرمانشاه "گلاش" از روستاهای شهرستان جوانرود بود امیدوارم هرچه زوردتر اعدام در ملا عام را متوقف کنن آقایان اعدام در ملا عام را چنان با انگیزه انجام میدن که انگار از آرمان های انقلاب بود

متاسفم (168244)
اریو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۱۱
دکتر شریعتی میگه.
من در مملکتی زندگی میکنم که به بوسه دو عاشق با نفرت بیشتری نگاه میکنند تا اعدام یک انسان و با این مردم سخت است زندگی کردن (168284)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۲۹
چربرای دیدن چنین صحنه های مردم هجوم میبرن فکر کنن عزیز خودشون داره اعدام میشه (168309)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۳۱
کیا مخالف اعدام هستن مثبت وکسانی که موافقن منفی بدن تا معلوم بشه (168312)
خورشید
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۴۱
واقعا جای تاسف داره. تنها راه جلوگیری از این وقایع همین انجام این اعدام ها در محوطه زندانه. از نظر من با وجود تمام این اعدام ها باید ریشه جرائم در این کشور کنده میشده که نشده پس بهتره که در همون زندان انجام بشه که مایه عبرت اهل همونجا بشه (168322)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۸:۵۴
واقعا چی میشه گفت؟!
فقط امیدوارم کسانی که قدرت تصمیم گیری تو این موارد رو دارن ، هر چه زودتر اجرای مجازات های خشن در اماکن عمومی رو متوقف کنن. (168420)
احمد
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۲۳:۳۱
خیلی جای فاسف است که در این قرن که کودکان با کودکان قبل از انقلاب از نضر دانش و ککنجکاوی در اینمورد ها خیلی فرق دارند این کارها باعث شده تا به حال چند کودک جانشان را از دست بدهند تنها راه این است که اعدام در ملا عام برگذار نشو د تا جلوی این فجایع گرفته شود (168548)