کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

يك ركورد ديگر شكست؛ سئوال از وزير دو هفته‌اي!

هجمه «آنلاين» پايداري‌چي‌ها به وزراي روحاني!

28 آبان 1392 ساعت 20:21

گروه سياسي: سئوالات نمايندگان گروه موسوم به پايداري در مجلس (حاميان احمدي نژاد و جليلي) در حالي كه از عمر دولت يازدهم بيشتر 3 از ماه نمي‌گذرد، بصورت آنلاين! و 24 ساعته در حال سئوال از وزيران روحاني هستند و جالب‌تر اينكه عمر برخي از وزيران (همچون وزير علوم) به يك ماه نيز نمي‌رسد، اما بابت همين دو هفته مسئوليتشان، بايد در صحن علني مجلس به دغدغه‌هاي شكست‌خوردگان انتخابات 24 خرداد پاسخ بدهند!


حال با كشاندن وزير علوم كه دو هفته از راي اعتماد مجلس به او مي‌گذرد، افراطيون مجلس او را براي اداي توضيحات به صحن علني كشانده اند كه ثبت ركورد جديدي در تعامل سازنده!! مجلس با دولت منتخب مردم در تاريخ مجالس 9 گانه به شمار مي‌رود!
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از قانع نشدن اعضای این کمیسیون نسبت به پاسخهای فرجی دانا در خصوص انتصابات اخیر خبر داد. علیرضا سلیمی گفت: جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور رضا فرجی دانا - وزیر علوم- برگزار شد. وی ادامه داد: برخی نمایندگان مجلس از فرجی دانا در خصوص انتصابات اخیرش در وزارت علوم سوالاتی داشتند که وی به آنان پاسخ داد. عضو کمیسیون آموزش مجلس، گفت: پاسخهای وزیر علوم برای نمایندگان مجلس قانع کننده نبود و به این دلیل که نوع سوالات ملی بود، قرار شد این سوالات در صحن علنی مجلس از وزیر علوم پرسیده شود.

از سوي ديگر؛ سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس هم گفت: وزیر فرهنگ برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شد که در نهایت حمید رسایی از پاسخ وزیر در مورد خوانندگی زنان و روزنامه بهار قانع نشد و سؤال به صحن علنی مجلس ارجاع داده می‌شود. به گزارش فارس، سیدعلی طاهری نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور پاسخ به سؤال 4 نفر از نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون حاضر شد که در این میان حمید رسایی از پاسخ به وزیر به سؤال خود در مورد خوانندگی زنان و نشریه بهار قانع نشد و سؤال در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

وی افزود: در جلسه امروز حمید رسایی، مهرداد بذرپاش، زهره طبیب‌زاده و جواد کریمی‌قدوسی (نمايندگان پايداري و حامي احمدي‌نژاد) سؤالاتی را در مورد حک شدن نمادهای غربی بر روی نوشت‌افزارها، خوانندگی زنان و عملکرد نشریه بهار و نیز جشنواره موسیقی کودک و علت عزل معاون پارلمانی سابق این وزارتخانه و عدم برگزاری جشنواره افق نور مطرح کردند. سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: حمید رسایی از پاسخ وزیر در مورد حک شدن نمادهای غربی بر روی نوشت‌افزارها و زهره طبیب‌زاده از پاسخ وزیر در مورد جشنواره موسیقی کودک و مهرداد بذرپاش از پاسخ در خصوص نشریه بهار قانع شدند و جواد کریمی‌قدوسی نیز اعلام نظر خود در مورد پاسخ وزیر را به بعد موکول کرد.


کد مطلب: 21956

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/21956/هجمه-آنلاين-پايداري-چي-ها-وزراي-روحاني

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir