کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تغییر پرچم ایران در بنرهای دهه فجر

ایلنا , 13 بهمن 1399 ساعت 10:15


گروه سیاسی: سرپرست اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد درباره نصب بنرهایی با رنگ‌هایی مغایر با پرچم ایران گفت: ایراد از بخش فنی چاپخانه بوده و بنرهای نصب شده جمع آوری شد.
سید مهدی حسینی،  در این باره تصریح کرد: این پرچم «فرانسه» نیست که در بنر مشاهده می‌شود و بر اساس تصویری که منتشر شده، معلوم است که عکس بنر مربوط به مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال‌های گذشته در مشهد است.وی با بیان اینکه وظیفه چاپ و نظارت بر چاپخانه با سازمان میادین شهرداری مشهد است، افزود: ایراد در بحث فنی چاپخانه بوده و با ایجاد مشکل در ترکیب رنگ بنر چاپ شده توسط پیمانکار چاپخانه سازمان میادین، رنگ سبز به سمت رنگ آبی رفته که به محض اطلاع جمع آوری شده است.

وی ضمن اعلام اینکه طرح جایگزین نیز به سرعت نصب خواهد شد ،خاطرنشان کرد: طراحی و تولید محتوای بنرها با اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد است و طرح اصلی بنر نیز موجود است. عکس به صورت واقعی است و رنگ پرچم در طراحی صحیح است ولی وظیفه چاپ و نصب با سازمان میادین است اما مشکلات فنی را دقیق نمی‌دانم.نظارت بر چاپ و اکرا ن بنرها نیز با سازمان میادین شهرداری مشهد است و می توانند توضیح بدهند اما قطعا هیچ عمدی در این مسائل نیست و همه به پرچم ایران اسلامی عرق داریم و اشکال فنی در دستگاه چاپ طرف قرارداد سازمان میادین بوده است.وی افزود: بر اساس نظر سازمان میادین تعداد ۳ بنر با این طرح نصب شده بوده که به سرعت جمع‌آوری شده است؛ در مجموع ۱۳ طرح در سازه‌ها برای دهه فجر اکران شده و این طرح در سه نقطه نصب و سپس جمع‌آوری شده است. در مجموع این اشکال در این اتفاق بد و تغییر پرچم ایران اسلامی پذیرفته است و قبول داریم اما پرچم از نوع پرچم های طولانی است و آرم الله در وسط پرچم وجود دارد.

موسوی، مدیر روابط عمومی سازمان میادین شهرداری مشهد نیز در این خصوص اظهار کرد: در واقع دفتر حوزه مدیر عامل سازمان میادین در این زمینه پاسخگو هستند اما با توجه به اینکه طراحی بنرها در حوزه کاری ما نیست موضوع باید کارشناسی شود.وی با اشاره به اینکه بنرها ساعت ۳ صبح روز گذشته به چاپخانه رفته و نصب شده و گویا طیف رنگی و درصدی از رنگ‌ها مشکل داشته است افزود: پیش‌بینی این است که ترکیب رنگ می‌تواند رنگ دیگری را نتیجه بدهد.
مدیر روابط عمومی سازمان میادین شهرداری مشهد ضمن تأکید بر اینکه قاعدتا باید نظارت در زمان نصب صورت بگیرد، گفت: بنرها در اداره کل روابط عمومی شهرداری مشهد طراحی می‌شود و سازمان میادین بستری برای طراحی نیست و قراردادی با چاپخانه دارد و وظیفه آنالیز ندارد.


کد مطلب: 254196

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/254196/تغییر-پرچم-ایران-بنرهای-دهه-فجر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir