امکان استعلام بیمه درمانی با تلفن گویا
17 اسفند 1399 ساعت 13:15
گروه جامعه: مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی از ارائه سرویس استعلام وضعیت برخورداری از حمایتهای درمانی تامین اجتماعی در بستر IVR (تلفن گویا) از طریق سامانه ۱۴۲۰ خبر داد.امیرحسین حمیدیان اظهار داشت: در راستای توسعه ارائه خدمات این سازمان در کانالهای متعدد، ارائه سرویس استحقاق درمان در بستر IVR سامانه ۱۴۲۰، بر اساس کد ملی و شناسه اتباع خارجی، قابل بهره برداری است.وی افزود: مخاطبین سازمان تامین اجتماعی میتوانند با تماس به شماره ۱۴۲۰ و انتخاب گزینه ۳ و وارد کردن کد ملی یا شناسه اتباع خارجی، از وضعیت برخورداری از حمایتهای درمانی خود مطلع شوند.
کد مطلب: 260275