چند روش ساده برای رفع مشکل "ADSL"
5 بهمن 1392 ساعت 11:58
گروه فناوری: ممکن است هنگام استفاده از اینترنت ADSL با مشکلاتی مواجه شوید که در این مقاله به مشکلات شایع کاربران پاسخ داده شده است که شاید دانستن آنها به شما در رفع مشکلات ADSL کمک کند.
1-خط تلفن بوق آزاد ندارد؟
مودم را خاموش کنید، خط تلفن را چک کنید اگر بوق آزاد شنیده نشد با 117 تماس بگیرید و خرابی خط تلفن را گزارش دهید.
2-علامت ضربدر قرمز رنگ روی کانکشن مشاهده میشود؟
کابل شبکه شما قطع شده است کارت شبکه کابل متصل به مودم و سوکت پشت مودم را بررسی کنید.
3-نمی توانید ADSL CONNEETION خود را پیدا کنید.
از طریق کنترل پنل به network connection بروید در این قسمت میتوانید ADSL CONNEETION را پیدا کنید.
اگر در این قسمت هیچ کانکشن وجود نداشد و شما مودم را با پورت usb، نصب نموده بودید، مجددا درایو usb را نصب نمایید.
4-تمام تنظیمات مودم صحیح است ولی اینترنت من قطع و وصل میشود...
این گونه مشکلات میتواند به این علل باشد با گوشیهای تلفن بیسیم و دستگاههای ارتباطی یکی از وسایلی هستند که این مشکلات را ایجاد میکند و یا گوشیهای تلفن بیسیم به دلیل کار کردن در رفع فرکانس 2.4 ghz باعث ایجاد تداخل با دستگاههای adsl میشوند.
5 -چراغ لینک مودم چشمک زن است؟
این مشکل به دلیل برقرار نشدن ارتباط فیزیکی ایجاد میشود ابتدا بررسی کنید خط تلفن بوق آزاد داشته باشد، تمام کابلها و سوکتها و قطعات فیزیکی را بررسی کنید خط تلفن باید به طور مستقیم وارد پورت مودم شود.
کد مطلب: 29291