به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۳۰۲۶۱۰

افزایش ۲۱ هزار و ۱۱۴ واحدی شاخص کل بورس

افزایش ۲۱ هزار و ۱۱۴ واحدی شاخص کل بورس
گروه اقتصادی: امروز دوشنبه (۱۰ آبان ۱۴۰۰) شاخص کل بورس با افزایش ۲۱ هزار و ۱۱۴ واحدی به یک میلیون و ۳۶۱ هزار واحد رسید.اما شاخص کل (هم‌وزن) نیز مثبت بود و با  ۳ هزار و ۱۲۲ واحد افزایش به ۳۶۳ هزار و ۱۰۵ واحد رسید.دلیل مثبت شدن امروز بورس، خبرهای مثبتی عنوان می شود که وزیر اقتصاد درباره حمایت از بازار سرمایه عنوان کرده است. 

معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۴۵۸ هزار و  ۹۲۵ معامله به ارزش ۳ هزار و ۲۸۳ میلیارد تومان انجام دادند.امروز نمادهای فولاد، فملی، کگل، شپنا، شبندر، شتران و وغدیر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای رانفور، برکت و  آپ نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.  

اما امروز شاخص فرابورس هم با افزایش  ۱۶۹ واحدی به ۱۹ هزار و  ۴۰۰ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۲۷۸ هزار و ۱۳ معامله به ارزش ۶۳ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان با احتساب معاملات اوراق دولتی بود.امروز نمادهای آریا، ذوب،صبا، شگویا، غصینو، فرابورس و شراز بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص فرابورس داشتند. همچنین نمادهای سمگا، شجم و اتکای نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.
برچسب ها: بورس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها