گروه ورزشی: باشگاه پرسپولیس نیز قصد دارد اقدامات لازم برای دریافت مجوز تبلیغ محیطی و بهره برداری از آن را دنبال کند و در این راه گفته میشود به نتیجه مثبتی نزدیک شده است.
باشگاههای ایران و خصوصا استقلال و پرسپولیس در این فصل برنامه خود برای دریافت تبلیغات محیطی را دنبال میکنند و طی این مدت بحثهای زیادی درباره نحوه آن شکل گرفته است.
باشگاه استقلال و سردار آجورلو مدیرعامل این تیم توانست از بازی برابر نساجی مجوز تبلیغات محیطی این باشگاه را به شکل 50-50 با سازمان لیگ دریافت کند. اتفاقی که اکنون مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نیز مدعی است به شکل مثبتی پیش بردهاند و به نتیجه خواهند رساند.
مجید صدری در این زمینه گفت: امروز (شنبه) در وزارت ورزش نشست خیلی خوبی را برای بررسی پارهای موضوعات و هماهنگیها داشتیم که بسیار مثمر ثمر بود. در این مسابقه (پرسپولیس - نساجی) برای اولین بار اجرای تبلیغات محیطی بازی خانگی پرسپولیس، توسط خود باشگاه انجام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی و جزییات این موارد در روزهای آینده به اطلاع هواداران خواهد رسید.