کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لطیفی: استقلال توانایی بهتر شدن را دارد

ایرنا , 21 آذر 1400 ساعت 10:25


گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌پوشان توانایی بهتر شدن را دارند و سطح فنی تیمی که انتظار دارم بالاتر از اینهاست.علی لطیفی با اشاره به پیروزی استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: استقلال نسبت به بازی‌های گذشته خود پیشرفت چشمگیری داشت و توانست با سه گل به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آورد.
 

وی افزود: ژستد مهاجم خوبی است اما از فرم مسابقه دور بوده و استقلال جای این نیست که بازیکن ناآماده در ترکیب آن باشد تا به شرایط مطلوب برگردد. با این حال او در بازی با پیکان نشان داد توانایی تبدیل شدن به یک مهاجم ایده‌آل را دارد.پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یامگا در روزی که استقلال به برد ارزشمند برابر پیکان رسید در جناح راست شرایط خوبی داشت، به نظرم در صورتی که وریا غفوری به بهبودی کامل برسد با این بازیکن می‌تواند در منطقه راست، زوج خطرناکی را تشکیل دهد.

لطیفی تصریح کرد: حضور ارسلان مطهری در زمین و گلزنی او نشان داد این بازیکن می‌تواند بیشتر از اینها به استقلال کمک کند. او پریسینگ را به خوبی انجام می‌دهد، مهاجمی دونده و قدرتی است که ضربات آخر را عالی می‌زند.

وی تاکید کرد: ایرادی که می‌توان از استقلال گرفت این است که در انجام کارهای ترکیبی با مشکل روبروست و ضعف دارد اما روی ضربات ایستگاهی و آزاد، قدرتمند است.بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: من استقلال را دوست دارم و همیشه از این تیم حمایت کرده‌ام، اما وقتی کارشناس هستم باید حقایق را بر زبان بیاورم. استقلال توانایی بهتر شدن را دارد و سطح تیمی که من انتظار دارم بسیار بالاتر از اینهاست.


کد مطلب: 310228

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/310228/لطیفی-استقلال-توانایی-بهتر-شدن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir