کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس فدراسیون و وعده تلاش حداکثری برای برابری جنسیتی؛

عزیزی‌خادم، میهمان ناخوانده بازی فوتبال زنان

4 دی 1400 ساعت 18:32

گروه ورزشی: رئیس فدراسیون فوتبال امروز در مرکز ملی فوتبال حاضر شد و در جمع ملی‌پوشان فوتبال زنان به صحبت پرداخت.


تیم ملی فوتبال زنان ایران امروز در زمین شماره یک کمپ‌های تیم ملی دیدار دوستانه‌ای را با ذوب‌آهن اصفهان برگزار کرد که این دیدار با برتری 2 گله شاگردان ایراندوست خاتمه یافت.
در پایان این بازی تدارکاتی، یک چهره ویژه در مرکز ملی فوتبال حاضر شد و از نزدیک عملکرد تیم ملی فوتبال زنان را زیرنظر گرفت؛ شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال.
 

 
عزیزی‌خادم که در روزهای گذشته بارها به حمایت از تیم ملی فوتبال زنان پرداخته و از تلاش فدراسیون برای ایجاد شرایط مناسب برای زنان فوتبالیست صحبت کرده، امروز هم در جمع ملی‌پوشان برای آن‌ها در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت داشت و از تلاش همه‌جانبه فدراسیون فوتبال برای ارائه بهترین امکانات به فوتبالیست زن ایرانی صحبت کرد.
 
گفتنی است بعد از صحبت در جمع ملی‌پوشان، رئیس فدراسیون فوتبال گفتگوی جداگانه‌ای را هم با مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی داشت و ایراندوست نیز در این گفتگو، گزارشی از پروسه آماده‌سازی تیم ملی و هم‌چنین مشکلات و مصائب پیش‌آمده داشت و عزیزی‌خادم نیز وعده داد که تلاش حداکثری خود را برای رشد و توسعه فوتبال زنان و همچنین ایجاد برابری جنسیتی در زمینه ارائه امکانات خواهد داشت.
 


کد مطلب: 312528

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/312528/عزیزی-خادم-میهمان-ناخوانده-بازی-فوتبال-زنان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir