کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بورس همچنان بر مدار صعود

11 بهمن 1400 ساعت 13:44


گروه اقتصادی: امروز دوشنبه ( ۱۱ بهمن ۱۴۰۰) شاخص کل بورس با افزایش ۱۰ هزار و ۲۲ واحدی به یک میلیون و ۲۹۴ هزار واحد رسید.شاخص کل (هم‌وزن) نیز مثبت بود و با ۲ هزار و ۹۶۶ واحد افزایش به ۳۳۰ هزار و ۷۲۶ واحد رسید.معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۴۱۹ هزار و  ۶۰۹ معامله به ارزش ۴ هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان انجام دادند.

 
امروز نمادهای وبملت،فولاد، کگل، شتران، خودرو، اخابر و کچاد  بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین امروز نمادهای شپدیس، پارسان و غکورش بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.  امروز شاخص فرابورس با افزایش  ۸۷ واحدی به حدود ۱۷ هزار و ۶۱۸ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۲۰۲ هزار و  ۵۸۶ معامله بود.
 
امروز نمادهای زاگرس، شگویا، هرمز، بپاس، فرابورس، بساما و شاوان بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص فرابورس داشتند. همچنین نمادهای کوثر، آریا و کلر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سهام در باره بازار مروز به تجارت نیوز گفت: امروز معاملات با عرضه‌های زیادی شروع شد اما تقریبا تقاضا در نمادهای مختلف وجود داشت. در نیمه دوم بازار و با صف خرید شدن نمادهای خودرویی حمایت‌ها تقویت شد.
وی ادامه داد: این روند تا پایان بازار حفظ شد و صف خرید در بسیاری از سهم‌ها باقی ماند. فردا بازار در شروع مثبت خواهد بود اما بعد از چهار روز کاری مثبت فردا عرضه‌ها بیشتر می‌شود. باید دید آیا اعتماد سوخته سهامداران جلب شده یا نه. فردا بازار منفی نمی‌شود اما شدت مثبت‌ها کاهش پیدا می‌کند.خبری‌زاد عنوان کرد: بعد از عرضه میانه بازار فردا باید دید باز هم تقاضا هست یا نه. اگر باشد بازار روند مثبت گرفته و اگر نباشد هم مشکلی نیست. بازار استراحت کوچکی خواهد کرد و به روند مثبت ادامه می‌دهد.


کد مطلب: 318740

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/318740/بورس-همچنان-مدار-صعود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir