کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فنرباغچه با زوج ایرانی کامبک زد

شب درخشان سعید و سید در لیگ قهرمانان

20 بهمن 1400 ساعت 11:45

گروه ورزشی: تیم فنرباغچه ترکیه با درخشش ستاره های ایرانی خود کن فرانسه را در یک دیدار نزدیک شکست داد.


 فنرباغچه که به تازگی سعید معروف، پاسور باسابقه والیبال ایران را جذب کرده، شب گذشته در حالی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت که برای اولین بار زوج سعید معروف و سیدمحمد موسوی به عنوان دو بازیکن ایرانی همزمان در زمین حضور داشتند. 
نماینده ترکیه که در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا برابر کن فرانسه به میدان رفته بود، پیش از این سه باخت و یک برد کسب کرده بود. فنرباغچه در نهایت توانست در حالی که دو بر یک از حریف عقب افتاده بود، سه بر دو به پیروزی برسد تا دومین برد خود را به ثبت برساند. 
در این رقابت سید محمد موسوی که از مصدومیت برگشته بود، عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و توانست ۱۴ امتیاز (۶ امتیاز از حمله، ۶ امتیاز از دفاع و ۲ امتیاز از سرویس) برای تیمش به دست آورد. همچنین سعید معروف در این بازی ۲ امتیاز برای تیمش کسب کرد تا والیبال فنرباغچه به پیروزی برسد. 
در لیگ ترکیه، فنرباغچه به دلیل محدودیت استفاده از بازیکن خارجی می تواند تنها از حضور ۳ بازیکن بهره مند باشد و این درحالی است که این تیم ۴ بازیکن خارجی دارد که دو تن از آنها ایرانی هستند. به همین دلیل تاکنون دو بازیکن ایرانی کنار یکدیگر در ترکیب تیم ترکیه ای بازی نکرده و حضور آنها کنار هم برای اولین بار در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رقم خورد.
فنرباغچه که اولین برد خود را هم برابر کن فرانسه به دست آورده بود، با این نتیجه ۵ امتیازی شد (۲ برد و ۳ باخت) و در رده سوم جدول گروه E این رقابت ها قرار گرفت.


کد مطلب: 320478

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/320478/شب-درخشان-سعید-سید-لیگ-قهرمانان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir