کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چلسی کامل شد؛ توخل به پالمیراس رسید

23 بهمن 1400 ساعت 13:21

گروه ورزشی: توماس توخل، سرمربی چلسی، با منفی شدن تست کرونایش توانست به اردوی این تیم در امارات اضافه شود.


چلسی امروز باید در فینال جام جهانی باشگاه‌ها در شهر ابوظبی به مصاف پالمیراس برود تا تکلیف قهرمان این  رقابت‌ها مشخص شود.
بازیکنان چلسی در حالی راهی امارات شده بودند که تست کرونای توخل مثبت شده و نتوانسته بود بازیکنانش را در این سفر همراهی کند.
او بازی تیمش برابر الهلال را از خانه‌اش در لندن تماشا کرد و در دو روز گذشته چند بار تست کرونا داد تا با منفی شدن آن بتواند بلافاصله با پروازی خودش را به ابوظبی برساند
 


این اتفاق شب گذشته رخ داد و توخل خیلی زود خودش را به امارات رساند تا در زمان صرف شام در کنار بازیکنان تیمش حاضر باشد و استقبال گرمی هم از این مربی آلمانی صورت گرفت.
باشگاه چلسی ویدیویی را از اضافه شدن مربی تیمش در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد او وارد سالن غذاخوری هتل محل اقامت شاگردانش در امارات شده و با آنها خوش و بش می‌کند.
 


به محض ورود او، بازیکنان چلسی و اعضای کادر فنی این تیم شروع به تشویقش می‌کنند و توخل نیز با در آغوش کشیدن دیگر مربیان این تیم و همچنین تبریک گرم به ادوارد مندی به خاطر قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا واکنش نشان می‌دهد.
 


سرمربی آبی‌های لندن امروز در دیدار برابر پالمیراس در ورزشگاه شیخ محمد بن زائد روی نیمکت تیمش حضور خواهد داشت تا از نزدیک بازیکنانش را هدایت کند. آنها امیدوار هستند که بتوانند این جام را فتح کرده و با خود به خانه ببرند.


کد مطلب: 320917

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/320917/چلسی-کامل-توخل-پالمیراس-رسید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir