کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تخمین میزان هزینه های خرید ملک در ترکیه به همراه هزینه های جانبی

27 بهمن 1400 ساعت 11:35

گروه کسب و کار: امروزه خرید ملک در ترکیه توسط اتباع خارجی بسیار رواج پیدا کرده است. از آنجایی که کشور ترکیه یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان بوده و اقتصاد بسیار پویایی دارد، افراد زیادی آنجا را برای مهاجرت کردن انتخاب می‌کنند.


همین دلایل باعث شده تا ایرانیان زیادی هم اقدام به خرید ملک ارزان در استانبول کرده و از این طریق اقامت دائم و همچنین پاسپورت معتبر ترکیه را دریافت نمایند. از آنجایی که کشور ترکیه همسایه ایران بوده و فاصله زیادی با ما ندارد، همین امر بحث مهاجرت را برای ایرانیان بسیار آسان‌تر کرده است. چرا که هزینه سفر و زمان آن نسبت به کشورهای اروپایی و... بسیار کمتر است.
همان‌طور که می‌دانید در قرن‌های گذشته ترکیه و سایر کشورهای همسایه جزو ایران بودند. به همین دلیل، بسیاری از آداب و رسوم و فرهنگ‌هایمان، شباهت زیادی با یکدیگر دارند. برای مثال، کشورهای اروپایی از آنجایی که قوانین بسیار سرسختانه و نظم بیش از حد در تمام امورشان دارند، شرایط نسبتا سختی برای زندگی کردن دارند. چرا که زمان زیادی نیاز خواهیم داشت تا بتوانیم خودمان را با این قوانین و نظم و نظام بالا وقف بدهیم. اما شما با خرید ملک ارزان در استانبول و اخذ اقامت دائم ترکیه، هرگز با مشکلاتی که در بالا اشاره کردیم، مواجه نخواهید شد. به خاطر اینکه قوانین این کشور و فرهنگ آن بسیار عجیب‌وغریب و یا دور از حد تصورمان نبوده و زندگی کردن در کشور ترکیه بسیار آسان‌تر از ممالک غربی خواهد بود.

دلایل اخد اقامت ترکیه
مواردی که در بالا اشاره کردیم، یعنی مسافت کم، فرهنگ و قوانین نسبتا مشابه با کشور خودمان، یکی از عمده‌ترین دلایلی است که باعث شده مهاجرت ایرانیان به کشور ترکیه بیشتر شود. البته شاید تا قبل از سال 2018 چنین آماری تا این حد زیاد نبود. چرا که شما برای خرید ملک در ترکیه باید طبق قانون این کشور، حداقل 1 میلیون دلار هزینه در نظر می‌گرفتید. اما خوشبختانه در سال 2018 حداقل ارزش خرید ملک ارزان در استانبول و سایر شهرها، به 250 هزار دلار رسید تا اکثر اتباع خارجی بتوانند این هزینه را پرداخت کرده و اقامت دائم ترکیه را کسب نمایند. در نتیجه، برای اکثر ایرانیانی که تمایل زیاد به سرمایه‌گذاری در این کشور و اخذ پاسپورت ترکیه را داشتند، چنین شرایطی فراهم شد تا بتوانند برای مهاجرت اقدام کنند.

خرید ملک و مستغلات در ترکیه
اما بزرگ‌ترین مشکلی که طی سال‌های گذشته برای ایرانیان وجود داشت، بحث استعلام قیمت آپارتمان در استانبول و اقدام به خرید آن بود. چرا که بیشتر مردم دقیقا نمی‌دانستند که چگونه باید این کار را انجام بدهند. متاسفانه زمانی که بحث عدم اطلاعات در هر زمینه‌ای وجود داشته باشد، افراد سودجو و فرصت‌طلب هم دست به کار شده و از این طریق کلاه‌برداری‌های مختلفی انجام می‌دهند. اما مجموعه ایو 34 با هدف کمک به تمام هم‌وطنان برای خرید ملک ارزان در استانبول، فعالیت خود را با بیش از یک دهه تجربه آغاز کرد، تا افراد کمتری دچار ضرر و یا مشکلات قانونی شوند. ایو 34، با بهره‌ گرفتن از بهترین افراد مجرب در زمینه خرید خانه و اقامت دائم در ترکیه، توانسته خدمات ارزنده‌ای را برای بسیاری از ایرانیان ارائه بدهد.

خرید ملک و مستغلات در ترکیه
شاید یکی از رایج‌ترین سوالاتی که همیشه از کارشناسان ایو 34 پرسیده می‌شود، بحث هزینه‌های خرید ملک در ترکیه و یا هزینه‌های جانبی این فراینده بوده است. چرا که داشتن اطلاعات دقیق در مورد هزینه‌های کلی خرید ملک در ترکیه و یا قیمت آپارتمان در استانبول، حق تمام مشتریان است. بحث هزینه‌های خرید ملک در ترکیه می‌تواند شامل موارد بسیار زیادی شود که در ادامه به صورت کلی به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که طبق قانون ترکیه، حداقل هزینه‌ای که شما باید برای خرید ملک ارزان در استانبول و یا سایر شهرهای ترکیه در نظر بگیرید، 250 هزار دلار است.
به همین دلیل، کارشناسان ایو 34 قبل از اعلام هزینه‌های جانبی به مشتریان، این مطلب مهم را به همه اعلام می‌کنند تا آگاهی کلی برایشان ایجاد شود. یعنی شما نباید انتظار داشته باشید که هزینه‌های کلی‌تان کمتر از 250 هزار دلار شود و هر کسی چنین قولی به شما بدهد، بدانید که نیت کلاه‌برداری دارد. این مقدار فقط برای حداقل قیمت آپارتمان در استانبول و یا سایر شهرهای ترکیه است که باید در مورد آن مطلع گردید. هزینه‌های جانبی دیگری هم در اینجا وجود دارد که شامل مواردی نظیر:‌ هزینه انتقال اسناد مالکیت و یا سند زدن، هزینه مالیات ملک، هزینه بیمه ملک، هزینه آبونمان (آب، برق، گاز و...)، هزینه اینترنت و تلفن، هزینه شارژ آپارتمان و... می‌شود.

مشاوره اخذ اقامت ترکیه با ایو ۳۴
مشاوره اخذ اقامت ترکیه با ایو ۳۴
فرایند مطلع شدن از هزینه‌های جانبی خرید ملک ارزان در استانبول می‌تواند برای افراد عادی که هیچ تخصصی در این زمینه ندارند، بسیار پیچیده و یا خسته‌کننده باشد. چرا که ممکن است هر کسی یک قیمت عجیبی به شما بدهد و یا به طور دقیق ندانید که باید چه هزینه‌ای برای چه کسی پرداخت کنید! اما زمانی که شما از کمک افراد کاملا متخصص مانند کارشناسان ایو 34 بهره‌مند شوید، دیگر نیازی به نگرانی بابت این هزینه‌ها نخواهید داشت. چرا که بسیاری از کارهای سخت خرید ملک ارزان در استانبول توسط کارشناسان با تجربه مجموعه ایو 34 انجام می‌شود.
در واقع کارشناسان ایو 34 در تلاش هستند، تا شما بدون تجربه کوچک‌ترین سختی و یا دردسری اقدام به خرید ملک ارزان در استانبول و یا سایر شهرهای ترکیه بکنید. به همین دلیل بسیاری از مراحل اداری و یا هزینه‌های جانبی نظیر کارشناسی ملک، هزینه وکیل، هزینه مترجم، هزینه انتقال کنتور آب و برق، هزینه آژانس املاک و... توسط مجموعه ایو 34 انجام می‌شود تا شما در این مسیر هیچ‌گونه سختی تجربه نکنید. از آنجایی که ممکن است این هزینه‌های جانبی نسبت به شهر، منطقه و یا شرایط خاص دیگر، کمی متفاوت‌تر از یکدیگر باشند، نمی‌توان نرخ ثابتی را برایشان در نظر گرفت.

حتی این موضوع در مورد قیمت آپارتمان در استانبول هم صدق می‌کند، با این که قانون ترکیه نرخ ثابت حداقل 250 هزار دلاری را در نظر گرفته،‌ اما ممکن است برای مثال قیمت یک آپارتمان در جایی که با شرایط شما مناسب است بیش‌تر از این مقدار شود! پس بهترین راهکار برای استعلام دقیق از هزینه‌های خرید ملک در ترکیه به همراه هزینه‌های جانبی آن، تماس با مجموعه ایو 34 است. کارشناسان ایو 34 آخرین قیمت‌های به‌روز ملک در ترکیه به همراه هزینه‌های کلی جانبی آن را به طور دقیق به شما توضیح خواهند داد و در نهایت بهترین گزینه را برایتان انتخاب خواهند کرد.


کد مطلب: 321603

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/321603/تخمین-میزان-هزینه-های-خرید-ملک-ترکیه-همراه-جانبی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir