به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۲۲:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۳۲۳۲۱۹

همدردی لوا با اوکراین: جنگ زیبا نیست

گروه ورزشی: روبرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ، با انتشار توییتی نسبت به اتفاقات اخیر در اوکراین واکنش نشان داد.
همدردی لوا با اوکراین: جنگ زیبا نیست
حمله نظامی نیروهای روسیه به اوکراین و درگیری‌های ایجاد شده در این کشور واکنش‌های بسیاری را از سوی دنیای فوتبال به همراه داشته است. 
یوفا روز گذشته اعلام کرد که میزبانی دیدار فینال لیگ قهرمانان این فصل که قرار بود در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار شود گرفته شده و حالا استادو فرانس در پاریس میزبانی این بازی را برعهده دارد. 
بسیاری از بازیکنان و افراد شناخته شده در دنیای فوتبال نیز نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داده‌اند که نام لواندوفسکی نیز در بین آنها به چشم می‌خورد. 
 


ستاره بایرن مونیخ با انتشار عکسی در صفحه رسمی توییترش درباره اتفاقات روزهای اخیر در اوکراین نوشت:« هر چیز زیبایی که در ورزش وجود دارد در تقابل با زشتی‌های جنگ است. برای همه کسانی که برای آزادی و صلح ارزش قائل هستند، این زمان همراهی با قربانیان حمله نظامی علیه اوکراین است.»
بایرن مونیخ نیز روز جمعه رنگ ورزشگاه آلیانس آرنا را به رنگ پرچم اوکراین تغییر داد تا به نوعی همدردی خود با مردم این کشور را به تصویر کشیده باشد.
در بیانیه منتشر شده از سوی این باشگاه آمده:« اف سی بایرن از صلح حمایت می‌کند و مراتب همدردی خود را با اوکراین و شهر کیف ابراز می‌کند.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها