کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کمپانی معروف لباس هم‌ چلسی را جواب کرد

20 اسفند 1400 ساعت 17:32

گروه ورزشی: به نظر می رسد کمپانی معروف نایکی نیز به فکر قطع همکاری با باشگاه چلسی است.


 حمله نظامی روسیه به اوکراین تبعات بسیاری را برای شهروندان این کشور در سایر نقاط دنیا داشت، یکی از این افراد رومن آبراموویچ است. فشارها بر باشگاه چلسی و مالک روس آن به حدی بالا رفت که او تصمیم گرفت پس از نزدیک به 20 سال حضور در استمفوردبریج، اقدام به فروش این باشگاه کند. 
اوضاع روز گذشته بدتر هم شد چرا که دولت انگلیس تمام دارایی های رومن آبراموویچ را توقیف کرد که باشگاه چلسی نیز یکی از آنها محسوب می‌شود بنابراین به نظر می رسد که فعلاً روند فروش این باشگاه نیز متوقف شده و بر اساس گزارش‌های منتشر شده در انگلیس آبی ها فعلا حتی اجازه خرید بازیکنان جدید و تمدید ستاره های فعلی خود را هم نخواهند داشت.



تبعات این جنگ روز به روز باشگاه چلسی را بیش از قبل تحت تاثیر قرار می دهد. در روزهای اخیر شاهد بودیم که گفته شد اسپانسرهای این باشگاه روند قطع همکاری خود با آبی ها را آغاز کرده‌اند و حالا در جدیدترین گزارش که نشریه دیلی میل منتشر کرده، گفته شده که کمپانی معروف لباس یعنی نایکی نیز در فکر قطع همکاری با چلسی است. آنها برنامه خود را در این مورد به باشگاه لندنی اعلام کرده اند و ممکن است این قطع همکاری به زودی به شکل رسمی اعلام شود.
قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا این روزها اصلا شرایط خوبی را تجربه می‌کند و اصلا بعید نیست که اوضاع به وجود آمده در ابعاد جدید و بدتری هم این تیم را تحت تاثیر قرار دهد.


کد مطلب: 325839

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/325839/کمپانی-معروف-لباس-هم-چلسی-جواب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir