کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لیونل مسی؛ با نیمار آن سیرک را ترک کن!

23 اسفند 1400 ساعت 22:27

گروه ورزشی: باشگاه سابق لیونل مسی یعنی نیولز اولد بویز خواهان بازگشت او به آرژانتین شده است.


لیونل مسی احتمالا در حال سپری کردن سخت‌ترین دوران خود در رده باشگاهی بوده و برای اولین بار اخیرا توسط هواداران تیم خود هو شده است. بعد از نمایش ضعیف در لیگ قهرمانان و شکست عجیب پاری سن ژرمن ‌مقابل رئال مادرید، لیونل مسی در کنار نیمار در اولین بازی خانگی مقابل بوردو به‌شدت مورد سرزنش هواداران قرار گرفته و از سوی آنها هو شد.
لیونل مسی در ماه‌های ابتدایی حضور خود در پاریس اصلا نمایش خوبی نداشته و قادر به تکرار روزهای درخشان خود در بارسلونا نبوده است. پاری‌سن‌ژرمن در شرایطی مقابل رئال مادرید حذف شد که در دیدار رفت به برتری رسیده و در خانه این تیم تا دقیقه 60 پیش بود، اما به یک‌باره و با هت‌تریک کریم بنزما همه‌چیز تغییر کرد. اما حالا باشگاه نیولز اولد بویز که لیونل مسی آنجا فوتبال خود را آغاز کرده و در این تیم طی پله‌های رشد را آغاز کرد، به این رفتار هواداران پاری سن ژرمن واکنش نشان داده و با سیرک خطاب کردن این باشگاه، از لیونل مسی خواهان بازگشت به خانه و البته آوردن نیمار با خود شده است.
باشگاه نیولز اولد بویز در صفحه توئیتر خود نوشت: "زمان ترک کردن آن سیرک و پیوستن به کارناوال فرا رسیده است. لئو، ما منتظر تو در استادیوم خانگی خود هستیم. نیمار را هم با خود بیاور، او عاشق کارناوال است."


کد مطلب: 326496

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/326496/لیونل-مسی-نیمار-سیرک-ترک-کن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir