به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۱:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۲۶۶۲۴

افزایش ۲ هزار و ۴۹۲ واحدی شاخص کل بورس

افزایش ۲ هزار و ۴۹۲ واحدی شاخص کل بورس
گروه اقتصادی: امروز سه‌شنبه (۲۴ اسفند ۱۴۰۰) شاخص کل بورس با افزایش ۲ هزار و ۴۹۲  واحدی به یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد رسید.شاخص کل (هم‌وزن) نیز مثبت بود و با یک هزار و ۲۲۱ واحد افزایش به ۳۴۰ هزار و ۱۷۷ واحد رسید.معامله‌گران امروز در بازار سرمایه ۳۱۸ هزار و ۷۰۹ معامله به ارزش ۴ هزار و  ۸۰۶ میلیارد تومان انجام دادند.
 
امروز نمادهای کگل، خودرو، وبملت، نوری و خساپا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین امروز نمادهای کچاد، شتران و شبندر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. اما امروز شاخص فرابورس با کاهش حدود ۹ واحدی به ۱۸ هزار و ۱۲۹ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۱۵۸ هزار و ۳۹۵ بود.
 
امروز نمادهای غصینو، زاگرس، تجلی و توسن بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص فرابورس داشتند. همچنین نمادهای  دماوند، آریا و بساما نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.  همچنین به گزارش اقتصادآنلاین، حقیقی‌ها امروز حدود ۲۰۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «خودرو»، «شستا»، «شتران»، «خساپا»، «خگستر»، «شپنا» و «شبندر» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «تجلی»، «فزر»، «سمگا»، «کرمان»، «فرابورس»، «فجهان» و «کلر» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به دو هزار و ۶۹۵میلیارد تومان رسید.
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها