کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لیگ اروپا؛ قرعه آلمانی، ایتالیایی در انتظار بارسلونا؟

27 اسفند 1400 ساعت 14:31

گروه ورزشی: امروز قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا برگزار خواهد شد.


کمتر کسی تصور می کرد که بارسلونا نتواند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. با این حال تیم کاتالانی در گروه خود پایین‌تر از بایرن مونیخ و بنفیکا قرارگرفت تا در کمال ناباوری حذف تلخی را از لیگ قهرمانان تجربه کرده باشد.
بارسلونا با قرار گرفتن در رده سوم گروه خود راهی رقابت های لیگ اروپا شد؛ در واقع همین موضوع به یکی از جذابیت های این مسابقات تبدیل شد و حالا بارسا یکی از مدعیان فتح این جام نیز محسوب می‌شود.
رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شب گذشته به شکل کامل به پایان رسید و حالا قرار است امروز قرعه کشی یک چهارم نهایی برگزار شود. با این حال بارسا تنها تیم مدعی و جذاب حاضر در جمع هشت تیم نهایی به حساب نمی آید. آتالانتا، رنجرز، براگا، فرانکفورت، لیون، لایپزیش و وستهام دیگر تیم‌هایی بودند که با غلبه بر رقبای خود راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.
حالا لحظه شماری برای انجام قرعه‌کشی آغاز شده است. قطعاً برخورد بارسلونا با هر تیمی از جذابیت های بالایی برخوردار خواهد بود اما تقابل شاگردان ژاوی با آتالانتا می‌تواند بیش از سایرین جلب توجه کند.
همانطور که گفته شد احتمالاً بارسلونا مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ اروپا محسوب می‌شود. با این حال تقابل شاگردان ژاوی هرناندز با تیم هایی نظیر آتالانتا، لایپزیش و وستهام می تواند از جذابیت زیادی برخوردار باشد.
از طرف دیگر قرعه احتمالی فرانکفورت- لایپزیش نیز می‌تواند اتفاق جالبی برای هواداران فوتبال آلمان تلقی شود. همچنین به خاطر حساسیت های موجود تقابل احتمالی تیم‌های رنجرز و وستهام هم یکی از قرعه‌های جذاب احتمالی محسوب می‌شود.



تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا
آتالانتا
بارسلونا
براگا
فرانکفورت
لایپزیش
لیون 
رنجرز
وستهام


کد مطلب: 327104

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/327104/لیگ-اروپا-قرعه-آلمانی-ایتالیایی-انتظار-بارسلونا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir