به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۳۳۹۲۲۵

یخچالی: تجربیات خوبی ازبوندس‌لیگا کسب کردم

یخچالی: تجربیات خوبی ازبوندس‌لیگا کسب کردم
گروه ورزشی:لژیونر بسکتبال ایران گفت: تجربیات خوبی را از حضور در بوندس لیگا کسب کردم و مطمئنا این موضوع در فصل جدید تاثیر مثبت خواهد داشت.به گزارش  فارس، بهنام یخچالی در مورد آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال با کادرفنی جدید اظهار داشت: گروه جدیدی از بازیکنان در کنار نفرات باتجربه اردوی تیم ملی را تشکیل می‌دهند. کار با کادرفنی جدید شروع شده و برای هماهنگی نیاز به زمان و تلاش بیشتری نیاز داریم.
 
ملی پوش بسکتبال ایران که در بوندسلیگاحضور دارد، ادامه داد: بیشتر بازیکنان حاضر در اردو سابقه کار با سرمربی جدید (سعید ارمغانی) را ندارند و من هم شناختی از ایشان نداشتم. با این‌ وجود کاملا مشخص است که او آگاهی کاملی به علم روز بسکتبال اروپا و جهان دارد. روند خوبی در پیش داریم که امیدوارم ادامه دار باشد تا به آمادگی کامل برسیم.

یخچالی همچنین درباره وضعیت فعلی و آینده خود در لیگ بسکتبال آلمان گفت: امسال در بوندس لیگا و سطح اول بسکتبال آلمان حضور داشتم که تفاوت بسیار زیادی با سطح دو لیگ این کشور دارد. یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده و امیدوارم عملکرد بهتری داشته باشم.لژیونر بسکتبال افزود: امسال تجربیات خوبی به دست آوردم و مطمئنا این موضوع روی روند کاری من در فصل جدید تاثیر مثبت خواهد داشت.
برچسب ها: بهنام یخچالی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها