کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با قراردادی چهار ساله؛

رسمی؛ آنتونیو رودیگر به رئال مادرید پیوست

12 خرداد 1401 ساعت 18:59

گروه ورزشی: باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی خبر از جذب آنتونیو رودیگر با قراردادی چهارساله از چلسی را اعلام کرد.


قرارداد آنتونیو رودیگر، بازیکن آلمانی و 29 ساله در پایان ماه ژوئن با باشگاه چلسی به پایان می‌رسد و او حالا برای انتقال آزاد به رئال مادرید با این باشگاه به توافق رسیده است. رودیگر چند هفته قبل آخرین بازی خود با لباس چلسی را در مقابل واتفورد انجام داده و با بدرقه گرم هواداران این تیم، خبر جدایی خود از جمع بازیکنان آبی‌های لندن را رسما اعلام کرد.
به نظر می‌رسید چلسی تمایل زیادی به تمدید قرارداد با آنتونیو رودیگر و حفظ این مدافع ارزشمند دارد، اما شرایط بغرنج اقتصادی این باشگاه در نهایت اجازه رخ‌دادن این اتفاق را نداد و مدافع آلمانی چلسی بعد از چهار فصل درخشان، لندن را به مقصد مادرید ترک کرد. رئال مادرید تابستان سال گذشته داوید آلابا را نیز به‌صورت رایگان جذب کرده بود و حالا همین اتفاق در مورد آنتونیو رودیگر نیز رخ داده است.
آنتونیو رودیگر بعد از انتقال به رئال مادرید گفت: "با افتخار اعلام می‌کنم که به باشگاه رئال مادرید ملحق خواهم شد. من برای تجربه چالش‌های پیش رو واقعا هیجان زده هستم و بی صبرانه منتظر انجام اولین بازي خود با لباس این باشگاه بزرگ خواهم بود. زنده باد مادرید."
مراسم معارفه این بازیکن سه هفته دیگر در استادیوم سانتیاگو برنابئو و با حضور هواداران رئال مادرید برگزار خواهد شد. بعد از ناکامی در جذب کیلبان امباپه، رئال مادرید پنجره تابستانی را بسیار خوب آغاز کرده و موفق به خرید آنتونیو رودیگر در انتقالی آزاد شد.


کد مطلب: 339797

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/339797/رسمی-آنتونیو-رودیگر-رئال-مادرید-پیوست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir