به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۳۴۶۵۲۲
مگوایر کاپیتان ماست

تن‌هاخ: رونالدو فروشی نیست، از دی‌یونگ حرف نمی‌زنم

گروه ورزشی: اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد تاکید کرد که روی رونالدو برای فصل بعد حساب می کند و او در فهرست فروش نیست.
تن‌هاخ: رونالدو فروشی نیست، از دی‌یونگ حرف نمی‌زنم
منچستریونایتد فردا در بانگکوک تایلند و در یک بازی دوستانه به مصاف لیورپول، دشمن قدیمی خود خواهد رفت. فصل گذشته لیورپول در دو بازی رفت و برگشت 9 گل به شیاطین سرخ زد. منچستر با اریک تن هاخ، مربی جدید خود برابر لیورپول قرار خواهد گرفت و نشست خبری مرد هلندی فرصت خوبی برای خبرنگاران فراهم کرد تا از او درباره غیبت رونالدو در تمرینات پیش فصل و خریدهای جدید سوال کنند.

تن هاخ ابتدا در مورد بازی با لیورپول گفت:« بله، بازی برابر لیورپول همیشه هیجان انگیز است. این بازی همیشه و در هر حالتی حساس و بزرگ است و یک آزمایش خوب برای ما محسوب می شود. ما منچستریم و از هر بازی برد می خواهیم. از بازی در بانگکوک و مقابل هواداران پرشورمان خوشحالم.»

جدایی احتمالی رونالدو:« او به دلایل شخصی با ما نیست ولی ما روی رونالدو برای فصل بعد حساب کرده ایم و دوست دارم با او کار کنم. او هنوز در مورد جدایی با من صحبت نکرده است ولی شایعات و اخبار در این مورد را خوانده ام. تاکید می کنم که رونالدو فروشی نیست و او در برنامه های من جای دارد. می خواهیم باهم و کنار یکدیگر به موفقیت برسیم. قبل از تمام این اتفاقات با رونالدو صحبت کردم و گفت و گوی خوبی هم داشتیم.»


کاپیتان یونایتد:« هری مگوایر همچنان کاپیتان اول تیم خواهد بود. او موفقیت های زیادی کسب کرده و در مورد او تردیدی ندارم.»
خریدهای جدید:« هدف این است که بازیکنانی مناسب به خدمت گرفته شوند. تیم خوبی داریم و باید پیشرفت کنیم. ما در این زمینه در حال کار کردن هستیم. بی شک اگر گزینه مناسبی در بازار پیدا شود، برای جذب او اقدام خواهد شد.»

فرانکی دی یونگ:« مشخصا به دنبال تقویت خط میانی خود هستیم و همچنین خط حمله. من هرگز در مورد بازیکنان تیم های دیگر حرف نمی زنم. به همین دلیل در مورد دی یونگ نیز چیزی برای گفتن ندارم.»
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها