به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۶ - ۰۵:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۳۴۷۴۱۲

فداکاری اسطوره؛ صلاح باشگاه مهم‌تر از وجهه اولیور کان!

گروه ورزشی: اولیور کان برای رقم خوردن اتفاقات به سود بایرن مونیخ، حتی حاضر شداعتبار حرف خود را زیر سوال ببرد.
فداکاری اسطوره؛ صلاح باشگاه مهم‌تر از وجهه اولیور کان!
رابرت لواندوفسکی، ستاره 33 ساله و بزرگ بایرن مونیخ و فوتبال جهان بالاخره این باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک خواهد کرد و این اتفاق در حالی رخ می دهد الیور کان، مدیر اجرایی باشگاه در تاریه 15 می علنا احتمال رخ دادن این اتفاق را رد کرده بود. رودی فولر، سرمربی سابق لورکوزن اخیرا در مصاحبه اعتراف کرد که به عنوان یک مدیر در یک مقطع زمانی خاص با نهایت اعتقاد و باور خود تصمیمی می گیرید، اما تحولات غیرقابل پیش بینی در فوتبال می تواند به سرعت شرایط را بد و متزلزل کند. 

پیشنهاد بارسلونا تا سقف 50 میلیون برای مهاجمی بود که در ماه آگوست 34 ساله خواهد شد، بالاخره مورد قبول قرار گرفت تا بایرن مونیخ از جدایی رایگان او در تابستان سال بعد جلوگیری کند. در حقیقت 50  میلیون یورو بالاترین مبلغی است که برای یک بازیکن در آن سن و سال پرداخت می شود. شاید این انتقال به اعتبار اولیور کان لطمه بزند، اما او این مسئله را پذیرفته و فکر می کند این انتقال اکنون تصمیم درستی برای خیر و صلاح باشگاه از نظر مالی محسوب می شود.
پس با این شرایط ناامیدی چندانی نباید در بین هواداران بایرن باید دیده شود. لواندوفسکی به خاطر گل هایش و عملکردی فوق العاده و درخشان در سال های اخیر مورد احترام بوده، اما حالا جدایی او چندان دوستانه تلقی نمی شود. لواندوفسکی و با اظهارات تحقیرآمیز و تند خود پس از پایان فصل، وجهه خود را در بین هواداران این باشگاه خراب کرد و ماندن او در بایرن مونیخ دیگر به صلاح این تیم نبود.
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها