به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۷۹۲۰۲
نیلسون سرشار از انگیزه، تلاش رناتو برای بازگشت؛

دانشگر این دو برزیلی را به جان هم انداخت

دانشگر این دو برزیلی را به جان هم انداخت
گروه ورزشی: از هفته ابتدایی لیگ بیست و دوم این رناتو داسیلویرا بود که در قلب خط دفاعی در ترکیب تیم فوتبال سپاهان قرار می‌گرفت و دانشگر و جونیور دو مدافعی بودند که به تناوب جایگزین او می‌شدند.
با این حال هر چه جلوتر آمدیم این دانشگر بود که توانست گوی سبقت را از جونیور برباید و در کنار رناتو نام خودش را به عنوان دیگر زوج قلب خط دفاعی سپاهان مطرح می‌کرد، اما بار دیگر شرایط طی دو مسابقه اخیر دستخوش تغییر و تحول شده است.
در آخرین تصمیمات فنی مورایس این نیلسون جونیور است که توانسته پس از 12 هفته حضور مداوم رناتو داسیلویرا این بازیکن را از ترکیب اصلی بیرون کند و خودش در مقابل نفت مسجد سلیمان و سپس پیکان به طور ثابت بازی کرد.
بنابراین این هفته‌ها برخلاف هفته‌های اول تا دوازدهم که رناتو بازیکن ثابت تیم بود و نیلسون برای حضور در ترکیب تلاش می‌کرد، جایگاه این دو برزیلی تغییر کرده و دانشگر است که توانسته خودش را به عنوان مدافع میانی همیشگی تیم مطرح کند.
البته طلایی‌پوشان اصفهانی در دیدار هفته چهاردهم برابر پیکان روی ارسالی به تیرک دوم گل خوردند و با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کردند. باید دید این شکست بار دیگر قلب خط دفاعی سپاهان را دچار تغییر خواهد کرد یا خیر.
1787696
1787697
برچسب ها: محمد دانشگر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها