سلطنت بارسا در شبکه های اجتماعی هفت ساله شد
14 دی 1401 ساعت 14:19
گروه ورزشی: بارسا نه تنها سال 2022 را به عنوان صدرنشین لالیگا به پایان رساند که می تواند یک "عنوان" افتخاری دیگر را هم به نام خود ثبت کند و به محبوب ترین باشگاه جهان در شبکه های اجتماعی تبدیل شود.
طبق آماری که معمولاً توسط حساب کاربری deporteyfinanzas منتشر می شود، بارسا بالاتر از رئال مادرید و چلسی، دو باشگاه دیگری که بیشترین تعامل(مجموع ریتوییت ها، لایک، منشن و هر فعل و انفعالی) را در شبکه های اجتماعی در طول سال 2022 داشته اند، در این رده بندی پیشتاز است.
بارسا با 239 میلیون از این حیث در صدر جدول قرار دارد و تنها رئال مادرید است که از 200 میلیون فراتر رفته است. لوس بلانکوس به 208 میلیون می رسد و چلسی در عدد 118 میلیون باقی می ماند، بسیار دور از بارسا. فلامینگو (100)، لیورپول (99.4)، منچستریونایتد (88.5)، فنرباغچه (78.6)، گالاتاسرای (61.7)، آرسنال (55.1) و منچسترسیتی (54.4) در رده های بعدی هستند.
این هفتمین سال متوالی است که بارسا سال را به عنوان صدرنشین جهان در شبکه های اجتماعی به پایان رساند. در واقع هیچ باشگاه دیگری در جهان به اندازه کاتالانها از نظر لایک، کامنت و محتوای اشتراکگذاری در شبکه های اجتماعی موفق عمل نکرده است.
باشگاه بارسلونا سال گذشته چهار پلتفرم اصلی (اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و تیک تاک) را مدیریت کرد و تنها در فیس بوک مقام اول را نداشت. به همین دلیل سال هاست که بارسا نه تنها در عرصه ورزشی، بلکه در عرصه دیجیتال و شبکه های اجتماعی به یک مرجع تبدیل شده است.
کد مطلب: 379423