به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۳۹۵۶۴۴

ممکن است برابر فرایبورگ منفجر شوم!

ممکن است برابر فرایبورگ منفجر شوم!
گروه ورزشی:توماس توخل، سرمربی جدید بایرن مونیخ، می‌گوید ممکن است نتواند در بازی برابر فرایبورگ احساساتش را کنترل کند.به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‎‌های جام حذفی آلمان باید به مصاف فرایبورگ برود. 

توخل در روزهای ابتدایی حضورش روی نیمکت این تیم بسیار آرام و ساکت نشان داده و حتی در جریان پیروزی برابر دورتموند پس از گلزنی تیمش هم خوشحالی خاصی کنار زمین نکرد و این رفتار را در نشست‌های خبری هم به نمایش گذاشت. اما به نظر می‌رسد که رویارویی با فرایبورگ و دیدار دوباره با کریستین استرایش، سرمربی این تیم، باعث شود که این وضعیت تغییر کند. او در این باره گفت:« احساساتی نشدن برابر کریستین دشوار است چون او با احساس بسیاری مربیگری می‌کند. به همین دلیل است که ما در چند سال اخیر رویارویی‌های پر تنشی داشتیم و این بار هم من ممکن است بسیار احساساتی شوم. همه چیز بین ما خوب است و هیچ احساس نفرتی وجود ندارد.»
 
سرمربی بایرن درباره سابقه آشنایی با استرایش اظهار داشت:« ما همدیگر را از زمانی که در رده جوانان مربی بودیم می‌شناسیم. رقابت بسیار نزدیکی داشتیم، من از ماینتس و او در فرایبورگ که هر دو برای قهرمانی رقابت می‌کردیم. ما همیشه سعی داشتیم پس از بازی درباره سبک تیم خودمان صحبت کنیم. صحبت کردن با او درباره فوتبال همیشه لذتبخش بود! او معمولا سیگار می‌کشید و ما درباره فلسفه فوتبال حرف می‌زدیم. حالا نبرد دیگری در پیش است.»

توخل درباره اهمیت این بازی برای بایرن اضافه کرد:« باشگاه‌هایی مانند فرایبورگ و یونیون برلین در چند سال اخیر بسیار باثبات بوده‌اند و نمایش درخشانی داشته‌اند. بازی برابر این تیم بسیار دشوار است. ما امشب بازی سختی در پیش خواهیم داشت و به شدت به دنبال کسب پیروزی در این دیدار هستیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها