به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۱۲:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۳۹۷۸۰۲

بازگشت توران: هافبک سابق بارسا مربی شد

بازگشت توران: هافبک سابق بارسا مربی شد
گروه ورزشی:آردا توران، هافبک سابق بارسلونا، بار دیگر به دنیای فوتبال برگشت و این بار به عنوان مربی در زمین حضور خواهد داشت.به گزارش "ورزش سه"، توران در چند ماه اخیر مشغول بررسی شرایط و حضور در کلاس‌های مختلف بود و حالا بار دیگر به دنیای فوتبال برگشته است. 

این بازیکن سابق بارسلونا قراردادی 1.5 ساله را با باشگاه ترکیه‌ای ایوپ اسپور در دسته دوم لیگ ترکیه به امضا رساند و از این به بعد در کادر فنی این تیم حضور خواهد داشت تا به آنها کمک کند. این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای در روز جمعه این خبر را تایید کرد. در این بیانیه آمده است: «ما قراردادی 1.5 ساله با آردا توران امضا کردیم و او از این به بعد به عنوان مربی و مدیر فنی در کنار تیم ما حضور خواهد داشت. باور داریم که در کنار او به اهدافی که داریم خواهیم رسید.»

توران در طول دوران حضورش در مستطیل سبز برای باشگاه‌های بزرگی مانند بارسلونا، اتلتیکو مادرید، گالاتاسرای و باشاکشهیر به میدان رفت و حالا اولین تجربه مربیگری‌اش را در لیگ دسته دوم ترکیه به دست خواهد آورد. این تیم در حال حاضر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و امیدوار است که با استفاده از تجربه توران شرایط را بهتر و به لیگ بالاتر صعود کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها