به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۰:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۳ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۹۹۳۹۷
توخل:

امتیازها مثل شن از دست ما سر می‌خورند!

امتیازها مثل شن از دست ما سر می‌خورند!
گروه ورزشی:توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از این که تیمش به راحتی امتیازها را از دست می‌دهد ناراحت است.به گزارش "ورزش سه"، شکست 1-3 برابر ماینتس باعث شد که شرایط توخل در بایرن بیش از پیش دشوار شود و این مربی روزهای تلخی را روی نیمکت این تیم تجربه کند. 

این سومین شکست او از زمان قبول هدایت بایرن به حساب می‌آمد و باعث شد که بروسیا دورتموند با پیروزی پر گل در بازی شب گذشته برابر آینتراخت فرانکفورت به صدر جدول رقابت‌های بوندسلیگا برود.این موضوع به هیچ وجه برای مدیران بایرن قابل تحمل نیست و انتقادها از آنها را به خاطر تصمیم ناگهانی اخراج یولیان ناگلزمان افزایش داده است. 

هرچند به نظر می‌رسد که توخل هم از شرایط فعلی تیمش بسیار ناراحت و عصبانی است و توصیف جالبی درباره شکست بایرن در این مدت به کار برده است. او در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما واقعا بی‌رمق به نظر می‌رسیم. عملکرد بازیکنان به شکلی بوده که من احساس می‌کنم آنها بیشتر از هر تیم دیگری در طول این فصل بازی انجام داده‌اند. ما نمی‌توانیم فوتبال خوب و روانی را ارائه کنیم. بازی‌ها و امتیازات طوری از دست ما سر می‌خورند و دور می‌شوند که انگار شن هستند.»

این شکست نه تنها باعث صدرنشینی دورتموند شد، بلکه منجر به این واقعیت تلخ شد که توخل در همین مدت کوتاه به اندازه ناگلزمان در کل فصل شکست خورده است و این موضوع عصبانیت هواداران این تیم را بیشتر می‌کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها