به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۰۰۸۵۸

چلسی به دنبال کارشناس معروف نقل و انتقالات

چلسی به دنبال کارشناس معروف نقل و انتقالات
گروه ورزشی:باشگاه چلسی قصد دارد برای تغییر و تحول بزرگ در تابستان پیش رو، پل میشل، متخصص سرشناس نقل و انتقالات، را به خدمت بگیرد.به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضور مالکان جدید در چلسی، این باشگاه هزینه قابل توجهی برای خرید بازیکنان جدید انجام داد اما هیچ یک از آنها نتوانستند در این فصل انتظارات را برآورده کنند و به همین دلیل، اکنون این باشگاه به دنبال استخدام پل میشل است که در چندین باشگاه مختلف انگلیسی در سطوح مختلف به عنوان مسئول خرید بازیکنان جدید فعالیت کرده است. 

میشل که به دلیل مصدومیت، مجبور شد در 27 سالگی فوتبال را کنار بگذارد، ابتدا به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه ام کی دانز اسخدام شد؛ جایی که با دله آلی در اولین سال‌های دوران حرفه‌ای‌اش کار کرد.او سپس در سال 2012 راهی ساوتهمپتون شد که در آن زمان در لیگ چمپیونشیپ حضور داشت و در همان فصل، این تیم توانست به لیگ برتر صعود کند.

ساوتهمپتون در سال 2013 مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی استخدام کرد، مربی ای که گفته می شود به زود هدایت چلسی را برعهده خواهد گرفت و در آنجا بود که این مربی آرژانتینی همکاری نزدیکی با میشل شد.بعد از رفتن پوچتینو به تاتنهام، میشل نیز به این باشگاه لندنی رفت و در آنجا بازیکنانی مانند سون هیون مین، کیه‌ران تریپیه و توبی آلدروایرلد را به خدمت گرفت.

اما مشکلاتی که میشل با دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام پیدا کرد، باعث شد تا در سال 2018 از این باشگاه جدا شود و به آر بی لایپزیش بپیوندد؛ جایی که بازیکنانی مانند نوری موکی‌یله و ماتیوس کُنیا را به خدمت گرفت. او سپس در سال 2020 به موناکو رفت.در زمان حضور رالف رانگنیک در منچستریونایتد، شایعاتی در مورد حضور میشل در این باشگاه مطرح شد اما این اتفاق رخ نداد.

اما اکنون با حضور پوچتینو در استمفوردبریج، میشل می‌تواند برای سومین مقطع با این مربی آرژانتینی همکاری کند.چلسی در دو پنجره نقل و انتقالات اخیر بیش از 650 میلیون یورو هزینه کرده است اما در حال حاضر در رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر جای دارد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها