به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۰۱۰۹۲

مسی بی مسی: امید بارسلونا ناامید شد

مسی بی مسی: امید بارسلونا ناامید شد
گروه ورزشی:لالیگا برنامه عملی بازسازی مالی ارائه شده از سوی بارسلونا را رد کرد تا این باشگاه با معضلی جدی روبرو شود.به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا همچنان با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و تلاش‌شان برای بهبود این شرایط و حل معضلات همچنان بدون نتیجه مانده است. 

مدیران این باشگاه تابستان گذشته سعی کردند برای تقویت تیم و خرید بازیکنان مدنظر ژاوی از شیوه فعال کردن اهرم‌های مالی با پیش فروش حق پخش تلویزیونی و سهام بارسا استودیو استفاده کنند و امسال هم برنامه‌ای را برای بهبود وضعیت در نظر گرفته بودند. این باشگاه با وضعیت فعلی توانایی تمدید قرارداد با بازیکنانی مانند گاوی، سرجی روبرتو و رونالد آرائوخو را ندارد و این شرایط می‌تواند کار را برای آنها سخت کند. 

بارسا امیدوار بود که لالیگا برای متعادل کردن وضعیت حسابرسی این باشگاه با آنها همکاری کند، خصوصا که آنها نیاز به کاهش نزدیک به 200 میلیون یورو از هزینه‌هایشان داشتند و حتی بعضی مدعی شده بودند که این مبلغ تا 350 میلیون یورو هم می‌رسد. با این حال، روزنامه اسپورت دقایقی قبل خبر داد که لالیگا برنامه عملی اولیه ارائه شده از سوی این باشگاه را رد کرده است. در این برنامه پیشنهاد شده بود که آنها این کاهش هزینه را در طول سه سال انجام دهند. 

خاویر تباس، رییس لالیگا، به وضوح به مدیران بارسلونا تاکید کرده که باید هرچه زودتر با شرایط و قوانین فرپلی مالی تعیین شده از سوی این سازمان سازگار شوند و اگر این اتفاق رخ ندهد ممکن است اوضاع برای آنها از این هم بدتر شود. اگر توافقی بین لالیگا و بارسا صورت نگیرد، کار ثبت قرارداد جدید ستاره‌هایی مانند گاوی عملا غیرممکن خواهد بود و این باشگاه نمی‌تواند بازیکن جدیدی را هم به خدمت بگیرد. این بدترین خبر برای بارسا خواهد بود، چرا که آنها قصد داشتند لیونل مسی را در این تابستان به نوکمپ برگردانند و به حضور دوباره او در این تیم بسیار دل‌ بسته بودند اما این وضعیت تمام امیدهای آنها را ناامید خواهد کرد. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها