کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادعای اسطوره فوتبال آلمان: بازیکن خوب نداریم

31 خرداد 1402 ساعت 13:06


گروه ورزشی:رودی فولر، اسطوره فوتبال آلمان و مدیر تیم ملی این کشور، معتقد است که این تیم از کمبود بازیکن درجه یک رنج می‌برد.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در دیدار دوستانه برابر تیم ملی کلمبیا شکست خورد تا انتقادها از عملکرد این تیم و کادر فنی تشدید شود. 

یک تساوی برابر اوکراین و دو شکست مقابل لهستان و کلمبیا شرایط را برای هانسی فلیک سخت کرده و بسیاری از هواداران و رسانه‌های آلمانی معتقد هستند که او باید هرچه زودتر از سمتش برکنار شود. رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 قرار است در فاصله کمتر از یک سال دیگر به میزبانی آلمان برگزار شود و همین موضوع حساسیت را افزایش داده چون آنها دوست ندارند عملکردی مشابه دو جام جهانی اخیر را در این مسابقات در خاک خودشان تجربه کنند. 

رودی فولر که حالا به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال آلمان در کنار این تیم است، پس از شکست برابر لهستان دفاع تمام قدی از فلیک داشت، اما حالا کمی عقب نشینی کرده است. هرچند او هنوز معتقد است که مشکل از این مربی نیست. 

این اسطوره فوتبال آلمان پس از شکست شب گذشته به خبرنگاران گفت: «هانسی همه راه‌ها را امتحان می‌کند. من فکر می‌کنم که پیش از این بیش از حد مثبت بودم و شرایط را در ابتدا دست‌کم می‌گرفتم. ما باید این موضوع را بپذیریم که کیفیت خیلی بالایی در تیم ملی آلمان داریم.هرچند این واقعیت است که ما از حضور بازیکنان خوبی در ترکیب این تیم بهره می‌بریم که تراز اول هستند اما بقیه بازیکنان از کیفیت کافی برخوردار نیستند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که بازیکنان درستی را برای حضور در تیم ملی دعوت می‌کنیم.»


کد مطلب: 411326

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/411326/ادعای-اسطوره-فوتبال-آلمان-بازیکن-خوب-نداریم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir