کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جنگ قدرت در روسیه پایان نیافته است

6 تير 1402 ساعت 11:05


 گروه بین الملل: وزیر خارجه آلمان گفت: رویدادهای چند روز گذشته فقط "یک پرده از این نمایشنامه روسی" بود.
آنالنا بربوک، می‌گوید تصور نمی‌کند که درگیری‌ها در روسیه پس از توقف فعالیت گروه واگنر پایان یابد.این سیاستمدار حزب سبز‌ها در حاشیه نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ گفت: «به صراحت می‌گویم معلوم نیست در آنجا چه اتفاقی می‌افتد و اصلا چه رخ داده است.»
او افزود، هنوز مشخص نیست چه اتفاقی برای بازیگران مختلف در روسیه چه اتفاقی می‌افتد. وقایع آخر هفته آشکارا فقط "یک پرده از این نمایشنامه روسی" بود.
 وزیر خارجه آلمان افزود که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، بدون شک با جنگ تهاجمی علیه اوکراین کشور خود را ویران می‌کند.
او گفت: «ما همچنین شاهد پیامدهای ویرانگر جنگ تهاجمی روسیه بر ساختار قدرت پوتین (...) و شاهد شکاف‌های عمیق در پروپاگاندای روسیه هستیم.»
بربوک در رابطه با نقش آلمان و اتحادیه اروپا توضیح داد که آنها درگیر این مسئله نمی‌شوند، اما به دقت وضعیت را زیر نظر دارند و تحلیل می‌کنند، زیرا خطراتی نیز وجود دارد که هنوز قابل ارزیابی نیست. او افزود: «برای ما اروپایی‌ها، مسئله اصلی کمک به اوکراین است تا دوباره در صلح و آزادی زندگی کند.»
به گفته مقامات اوکراین، از زمان شروع ضدحمله، حدود ۱۳۰ کیلومترمربع از مناطق واقع در امتداد خط مقدم جنوبی جبهه بازپس گرفته شده است.
هانا مالیار، معاون وزیر دفاع اوکراین  گفت، با این حال، در هفته گذشته، وضعیت در جنوب تغییر ملموسی نکرده است. در هفته گذشته حدود ۲۵۰ نبرد در خط مقدم شرقی در نزدیکی شهرهای لیمان، باخموت، آودیوکا و مارینکا رخ داده است.


کد مطلب: 412375

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/412375/جنگ-قدرت-روسیه-پایان-نیافته

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir