به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۱۷:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۱۲۴۲۳

شایعات: بی خبر رفتم که رفتم!

شایعات: بی خبر رفتم که رفتم!
گروه ورزشی:امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

بچه‌های ادوارد مندی چند روزه هی می‌پرسن بابایی کی می‌ریم عربستان، این بنده خدا هم امروز و فردا می‌کنه، داره بدقول می‌شه جلو بچه‌هاش. اما اگه چلسی و الاهلی دست بجنبونن، بچه‌ها عید قربون اونجان، دو تا سیخ کباب می‌زنن، از دل‌شون درمیاد.

فنرباغچه یه بازیکن داره به اسم آردا گولر که چون دو تا دریبل زده، ملت شروع کردن بهش می‌گن مسی ترکیه و هر روز می‌گن از رئال پیشنهاد داره، از بارسا پیشنهاد داره، سرش دعوا شده. اما من درِ این شایعات رو گل می‌گیرم اگه این بچه آخرش چیزی شد. بابا با دو تا دریبل که کسی مسی نمی شه. این تهش توی دو تا باشگاه معمولی بازی می‌کنه و بعد برمی‌گرده ترکیه.

الاهلی یه قرارداد سه ساله گذاشته جلوی روبرتو فیرمینو که نتونه رد کنه. فعلا دارن سر جزئیات چک و چونه می‌زنن اما احتمالا همه چی ردیف می‌شه و به زودی شاهد امضای قرارداد "نو لوک" استاد خواهیم بود.مارکا امروز گزارش رفته در مورد کیلیان امباپه و گفته لیورپول می‌خواد یه پیشنهاد 300 میلیون دلاری واسش بده! 300 میلیون خیلللی‌ها و با توجه به سابقه لیورپولی‌ها و یورگن کلوپ، خیلی بعیده همچین کاری ازشون. 

سیتی دیشب رسما وارد داستان خرید دکلان رایس شد و پیشنهادشو به وستهم داد و آرسنالی‌ها که نمی‌خوان کم بیارن و قضیه واسشون حیثیتی شده، سریع پیشنهاد سوم‌شون رو دادن. برگ برنده آرسنال اینه که خود بازیکن دوست داره بره تیم‌شون ولی همیشه زور پول بیشتره متاسفانه و عشق و علاقه یه چیزی مثل کشک و دوغه.

میلان داره یه بازیکن جوون از لاتزیو می‌خره که واقعا نشون داده شخصیت درستی داره. لوکا رومرو تو مکزیک به دنیا اومده، تو اسپانیا بزرگ شده اما تیم ملی کجا رو انتخاب کرده؟ آرژانتین. واسه بچه‌ای با این باشعوری هرچی بدن کمه.لام به همگی؛ بریم ببینیم امروز چه خبره. فعلا که عربستانی‌ها بازار رو زنده نگه داشتن، وگرنه باشگاه‌های اروپایی فقط دارن رو سر و گردن هم کار می‌کنن و حریف رو محک می‌زنن. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها