کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ترس بایرن واقعی شد:رئال این ستاره را می‌خرد

11 تير 1402 ساعت 13:26


گروه ورزشی:به نظر می‌رسد که هراس مدیران بایرن مونیخ از جدایی آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی، به زودی به واقعیت تبدیل خواهد شد.به گزارش "ورزش سه"، نگرانی و تردید درباره آینده دیویس روز به روز در بایرن بیشتر می‌شود و این احتمال که او قراردادش را با این باشگاه تمدید نکند بسیار زیاد است. 

مدیران بایرن از مدت‌ها قبل پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به این بازیکن ارائه کرده بودند و بسیاری انتظار داشتند این قرارداد به زودی به امضا برسد اما برکناری حسن صالح حمیدزیچ شرایط را به صورت کلی تغییر داد.این ستاره کانادایی تا تابستان 2025 با بایرن قرارداد دارد و حالا به نظر می‌رسد که دیگر تصمیمی برای تمدید این قرارداد ندارد و یکی از دلایل اصلی آن رئال مادرید است. مدیران این باشگاه مدتی است که او را به دقت زیر نظر دارند و پیش از این گفته می‌شد که قصد دارند در تابستان سال آینده و در حالی که تنها یک سال از قرارداد او باقی خواهد ماند پیشنهادی را برای جذب او ارائه کنند. 

حالا روزنامه آ.اس مدعی شده که اگر فرلان مندی در همین تابستان از جمع بازیکنان رئال جدا شود ممکن است سرعت انجام این انتقال هم بیشتر شود. مدیران رئال از مدتی قبل به دنبال فروش این مدافع فرانسوی هستند و حالا اطمینان دارند که می‌توانند او را در همین تابستان به یکی از باشگاه‌های عربستانی بفروشند و در این صورت مذاکرات برای جذب دیویس به زودی آغاز خواهد شد. هرچند بایرن تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا این ستاره را در تیمش حفظ کند اما علاقه او به حضور در رئال باعث شده که کار آنها دشوار باشد.


کد مطلب: 413412

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/413412/ترس-بایرن-واقعی-رئال-این-ستاره-می-خرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir