کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فوت یک نفر در حریق ساختمان مسکونی

12 تير 1402 ساعت 11:02


گروه حوادث: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق مرگبار یک ساختمان مسکونی در شمال تهران خبرداد.به گزارش ایلنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران  درباره جزییات این حادثه گفت: حوالی ساعت یک بامداد امروز وقوع یک مورد حادثه حریق در یک مجتمع مسکونی واقع در گلابدره، خیابان بوکان، میدان آبک به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات و امکانات اطفای حریق به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک واحد ۱۰۰ متری واقع در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه ۱۰ واحدی بود. شعله‌های آتش تمام این ساختمان را دربر گرفته و در حال سرایت به طبقات و واحدهای دیگر بود. در همین راستا نیز آتش‌نشانان همزمان با قطع جریان برق و گاز این ساختمان عملیات خود برای نجات و اطفای حریق را در دستورکار قرار دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران تصریح کرد: گروهی از آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به جستجو در میان دود و شعله‌های آتش کرده و همزمان نیز گروهی دیگر نیز در حال مهار و خاموش کردن آتش بودند. در حین عملیات جستجو آتش‌نشانان با پیکر سوخته مردی حدودا ۲۲ ساله مواجه شدند که با تحویل این فرد به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه، مشخص شد که وی جان خود را از دست داده است.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بعد از دقایقی موفق به مهار و پس از آن اطفای کامل حریق شدند، همچنین در جریان این حادثه آتش‌نشانان حدود ۱۲ نفر را از میان دودی که طبقات این ساختمان را فراگرفته بود، خارج کرده و به محل امن انتقال دادند که در این میان یک خانم به دلیل شدت دود گرفتگی در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.


کد مطلب: 413562

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/413562/فوت-یک-نفر-حریق-ساختمان-مسکونی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir