به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۱۳۸۵۹

60 میلیونِ بارسلونا روی هواست!

60 میلیونِ بارسلونا روی هواست!
گروه ورزشی:رادیو کوپه تایید کرد که باشگاه بارسلونا اولین قسط فروش بارسا استودیو را دریافت نکرده است.به گزارش "ورزش سه"، همانطور که توسط رادیو کوپه گزارش شده شرکت های Socios و اورفئوس مدیا باید هر کدام 30 میلیون در 15 ژوئن به باشگاه بارسلونا پرداخت می‌کردند اما آن‌ها پرداخت را تا پایان سال 2023 به تعویق انداختند.

باشگاه بارسلونا تابستان گذشته اهرم‌های معروف را برای دستیابی به درآمد فوق العاده فعال کرد که امکان ثبت نام چندین بازیکن و همچنین خرید جدید را فراهم کرد. یکی از اهرم‌ها فروش 49 درصد استودیو بارسا به دو شرکت بود: 24.5 درصد Partners و 24.5 درصد دیگر به Orpheus Media.گفته شده مبلغ 200 میلیون یورو به حساب باشگاه واریز شده کادنا کوپه فاش کرده است که بارسا اولین قسط برنامه ریزی شده برای 15 ژوئن را از هیچ یک از این دو شرکت دریافت نکرده است. هر کدام باید 30 میلیون پرداخت کنند.

دو شرکت Socios و Orpheus Media با مدیریت ژائومه روئرس به ترتیب هر کدام 10 میلیون در زمان رسمی شدن قرارداد فروش بارسا استودیو پرداخت کردند، اما مبلغ باقیمانده باید در 3 قسط در 3 سال بعد پرداخت می‌شد.
اولین قسط در 15 ژوئن رسید و کوپه اطمینان داد که Socios و Orpheus Media از آن‌ها خواسته‌اند تا پرداخت را تا پایان سال به تعویق بیندازند. بارسلونا این درخواست را پذیرفته و مخالفتی با آن نداشته است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها