به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۲۲:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۱۴۰۷۴

ارسال پیشنهاد دوم یونایتد برای ستاره اینتر

ارسال  پیشنهاد دوم یونایتد برای ستاره اینتر
گروه ورزشی:منچستریونایتد پیشنهاد دومش را برای جذب آندره اونانا، ستاره اینتر، ارسال کرده است.به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد مصمم است که اونانا را به عنوان جانشین داوید دخیا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.قرارداد دخیا با این باشگاه به پایان رسیده و با این که مذاکرات بین دو طرف همچنان ادامه دارد اما اریک تن‌هاخ به مدیران یونایتد اعلام کرده که قصد ندارد از او به عنوان دروازه‌بان اول تیمش در فصل آینده استفاده کند و خواهان جذب اونانا شده است. 

مدیران یونایتد چند روز قبل اولین پیشنهاد برای به خدمت گرفتن این بازیکن را با قیمت 40 میلیون یورو به اینتر ارائه کردند که بلافاصله با پاسخ منفی آنها روبرو شد. گفته می‌شودد که قیمت مدنظر مدیران اینتر برای فروش این ستاره 50 میلیون یورو با 10 میلیون یورو بند پاداش است که پیشنهاد یونایتد فاصله زیادی با آن داشت. 

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، خبر داده که شیاطین سرخ دومین پیشنهاد را به مبلغ 45 میلیون یورو برای اینتر ارسال کرده‌اند و در انتظار پاسخ این باشگاه هستند.اونانا علاقه زیادی به حضور در منچستریونایتد دارد و شاید این موضوع بتواند به آنها در تسریع روند انجام این انتقال و متقاعد کردن مدیران اینتر به فروش این بازیکن کمک کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها