به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۴۱۴۵۶۵

پیشنهاد رسمی بارسلونا برای خرید ببر برزیلی

پیشنهاد رسمی بارسلونا برای خرید ببر برزیلی
گروه ورزشی:بارسلونا برای خرید ویتور روکه (تیگرینیو) اولین پیشنهاد رسمی خود را به اتلتیکو پارانائنزه ارائه داد.به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه، مهاجم 18 ساله اتلتیکو پارانائنزه برزیل، ملقب به تیگرینیو (ببر کوچک) را باید بازیکن جدید بارسلونا بدانیم.

این انتقال را اخیرا فابریتزیو رومانو نیز تایید کرد. روکه برای پارانائنزه و تیم جوانان برزیل در یک سال گذشته فوق العاده کار کرده و بارسا حاضر شد برای او رقم بالایی را هزینه کند.سه روز پیش باشگاه برزیلی به بارسا اولتیماتوم داد که هر چه سریع‌تر پیشنهاد رسمی خود را برای روکه ارائه دهد، چرا که چند باشگاه مطرح دیگر اروپایی نیز خواهان این بازیکن شده‌اند.

سرانجام بارسلونا دیروز اولین پیشنهاد رسمی خود را برای اتلتیکو پارانائنزه فرستاد و انتظار می‌رود به زودی روکه رسما بازیکن بارسلونا شود.طبق ادعای اسپورت، قرارداد 6 ساله با بند تمدید یک ساله است و دستمزد او نیز 3.5 میلیون یورو ناخالص خواهد بود. بارسا 30 میلیون یورو به علاوه 31 میلیون یورو بندهای متغیر به باشگاه برزیلی پیشنهاد داده است.

بر اساس یکی از بندها اگر روکه در بین سه نامزد اصلی توپ طلا قرار بگیرد، پنج میلیون یورو به پارانائنزه پرداخت خواهد شد و خود بازیکن نیز یک میلیون یورو پاداش می‌گیرد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، روکه تا ژانویه 2024 برای باشگاه برزیلی بازی خواهد کرد و سپس به بارسا ملحق می‌شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها