به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۱۴۸۰۱

رسوایی ستاره جنجالی یونایتد پولدارش کرد!

رسوایی ستاره جنجالی یونایتد پولدارش کرد!
گروه ورزشی:حواشی ایجاد شده پیرامون میسون گرینوود، ستاره جنجالی منچستریونایتد، درآمدی را هم برایش به همراه داشته است.به گزارش "ورزش سه"، گرینوود همچنان در انتظار تصمیم مدیران منچستریونایتد درباره آینده‌اش و حضورش در فهرست این تیم برای فصل 24-2023 است. 

او از ژانویه 2022 تا به حال با پیراهن این تیم به میدان نرفته چون در آن زمان به اتهام تلاش برای تجاوز، رفتار خشن و کنترل‌گرانه و برخورد فیزیکی با نامزدش بازداشت و راهی زندان شد. در نهایت هیچ یک از این اتهامات درباره این بازیکن ثابت نشد و او در فوریه 2023 بی‌گناه شناخته شد اما مدیران یونایتد هنوز حاضر به پذیرش او و صدور اجازه حضورش در تمرینات نشده‌اند. 

حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که این اتفاقات چندان هم به ضرر این ستاره انگلیسی نشده و بررسی حساب بانکی او نشان می‌دهد که از اول آوریل 2022 تا 30 سپتامبر همین سال، حساب بانکی این بازیکن تا 1036708 پوند افزایش سرمایه داشته است. 

اندرو گرینوود، پدر او، هم با وجود این که پسرش نتوانست در این مدت در میادین حضور داشته باشد، درآمد خوبی کسب کرده است. گرینوود در واقع تنها مشتری آژانس تجاری پدرش به حساب می‌آید و افزایش قابل توجه هزینه حق عکس او باعث شده که سرمایه این آژانس از 1125000 پوند به 1575000 پوند برسد.انتظار می‌رود که تکلیف این بازیکن و تصمیم نهایی مدیران یونایتد درباره او تا پایان ماه جاری میلادی مشخص شود تا در صورت لزوم بتواند برای ادامه فوتبالش با باشگاهی دیگر به توافق برسد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها