کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ستاره رم خیال مورینیو را راحت کرد

19 تير 1402 ساعت 12:56


گروه ورزشی:پائولو دیبالا ستاره رم در میان گمانه زنی‌ها پیرامون احتمال انتقالش به چلسی درباره آینده خود صحبت کرد.به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا، ستاره رم، احتمال پیوستن به چلسی در تابستان امسال را رد کرد و تاکید کرد که در این باشگاه ایتالیایی خواهد ماند.

این ملی پوش آرژانتینی در روزهای اخیر با احتمال انتقال غیرمنتظره‌ای به غرب لندن مرتبط شده بود. گفته می‌شد او با فعالسازی بندی در قراردادش که به او اجازه می‌دهد تنها با 12 میلیون یورو به تیمی خارج از ایتالیا بپیوندد، رم را ترک می‌کند.مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، یکی از طرفداران جدی هموطن خود شناخته می‌شود که در دوران حضور در تاتنهام و پاری سن ژرمن، تلاش می‌کرد تا این بازیکن را جذب کند.

این بازیکن 29 ساله در چند روز گذشته در انگلیس بوده تا در رویدادهای بزرگ ورزشی شرکت کند. او با کارلوس آلکاراز در ویمبلدون قبل از تماشای مکس ورشتپن در مسابقات قهرمانی فرمول یک، ملاقات کرد.

دیبالا شب گذشته به رم بازگشت و مورد استقبال سوالات خبرنگاران در فرودگاه قرار گرفت. عضو تیم قهرمان جام جهانی در نهایت به گمانه زنی‌های نقل و انتقالات پرداخت و تایید کرد که در رم می ماند.او در گفتگو با LAROMA24 گفت:"من برای پیش فصل که  امروز شروع می‌کنیم، انگیزه دارم.  آینده من؟ من در رم خوشحالم. من اینجا می‌مانم."علاقه چلسی به دیبالا کمی عجیب به نظر می‌رسید، زیرا این باشگاه با جذب نیکلاس جکسون از ویارئال و ستاره لایپزیش یعنی کریستوفر انکونکو، بازیکنان لازم در این پست را جذب کرده بود.


کد مطلب: 415027

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/415027/ستاره-رم-خیال-مورینیو-راحت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir