به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۱۵۰۳۳

رسمی: وینیسیوس در رئال ماندنی شد

رسمی: وینیسیوس در رئال ماندنی شد
گروه ورزشی:وینیسیوس توبیاس برزیلی یک سال دیگر برای رئال به صورت قرضی بازی خواهد کرد و باشگاه مادریدی برای ادامه همکاری با این بازیکن با شاختار به توافق رسید.به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته باشگاه رئال مادرید، وینسیوس توبیاس را قرضی با بند خرید 10 میلیون یورویی از شتاختار دونتسک اوکراین جذب کرد. پس از جنگ اوکراین و روسیه فیفا به بازیکنان خارجی شاغل در لیگ اوکراین اجازه جدایی داد و وینیسیوس نیز قرضی به رئال رفت.

 هدف این بود او مدتی برای تیم دوم بازی کند و سپس کارلو آنچلوتی او را به تیم اول ببرد اما علی‌رغم شروع خوب و حتی چند بار حضور در فهرست تیم اول، وینیسیوس افت کرد و حتی در پلی آف صعود به دسته دوم از سوی رائول گونزالس (مربی تیم دوم رئال) مورد استفاده قرار نگرفت. در نهایت رئال بند خرید او را فعال نکرد و به نظر می‌رسید به شاختار برمی‌گردد تا راهی تیمی دیگر شود اما سه هفته پیش آاس اعلام کرد که رئال با باشگاه اوکراینی برای تمدید قرارداد قرضی وینیسیوس توافق کرده و او یک سال دیگر نیز در اختیار باشگاه مادریدی خواهد بود.

دقایقی پیش نیز رسما اعلام شد که وینیسیوس توبیاس با قراردادی قرضی و یک ساله به ارزش 500 هزار یورو با بند خرید غیراجباری 15 میلیون یورویی در رئال ادامه خواهد داد به این امید که این بار بتواند باشگاه مادریدی را به خرید دائمی خود متقاعد کند. او این فرصت را دارد تا زیر نظر رائول در تیم دوم رئال بدرخشد و توسط کارلو آنچلوتی به تیم اول نیز فرا خوانده شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها