به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۲۲:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۴۱۵۰۳۴

ستاره سابق رئال به دنبال بازوبند کاپیتانی یونایتد

ستاره سابق رئال به دنبال بازوبند کاپیتانی یونایتد
گروه ورزشی:کاسمیرو، ستاره برزیلی، می‌گوید از ایده کاپیتانی در منچستریونایتد استقبال می‌کند.به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در طول دوران حضورش در رئال مادرید تجربیات بسیاری به دست آورد و موفق شد قهرمانی‌های متعددی از جمله پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. 

او تابستان گذشته رئال مادرید را ترک کرد تا به منچستریونایتد ملحق شود و در همان فصل اول توانست به مهره کلیدی این تیم و بازیکن مورد اعتماد اریک تن‌هاخ تبدیل شود. در چند روز اخیر صحبت‌هایی درباره برکناری هری مگوایر از جایگاه کاپیتان اول منچستریونایتد مطرح شده و صحبت‌های کاسمیرو باعث شده که بسیاری از او به عنوان یکی از گزینه‌ها نام ببرند. 

این ستاره برزیلی در گفتگو با پلاکار اظهار داشت:« من ایفای نقش رهبری در رختکن را دوست دارم. صادقانه باید بگویم. رهبر بودن، ایفای نقشی شبیه به پدر و مراقبت از دیگران را دوست دارم. دوست دارم همیشه برای همه الگو باشم.

دوست دارم که اولین نفری باشم که به تمرینات می‌رسد و ایفای این نقش حس خوبی به من می‌دهد. بازوبند کاپیتانی چیزی بیشتری از یک نماد نیست اما بازیکنانی که این مسئولیت را دارند باید با داور و دیگر بازیکنان صحبت کنند و من دوست دارم چنین بازیکنی باشم که الگوی دیگران است.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها