به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۳ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۱۹۹۰۸

ادعای ستاره سابق بارسا: سریع‌تر از من نبود!

ادعای ستاره سابق بارسا: سریع‌تر از من نبود!
گروه ورزشی:پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم سابق چلسی، می‌گوید فصل گذشته سریع‌‎ترین بازیکن این تیم بوده است.به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ تابستان سال گذشته از بارسلونا جدا شد و به چلسی پیوست اما تنها یک فصل در این تیم دوام آورد و خیلی زود استمفوردبریج را ترک کرد. 

او روزهای سختی را در این تیم سپری کرد و موفق شد در طول 21 دیداری که با پیراهن چلسی به میدان رفت تنها سه گل بزند و یک پاس گل هم ارسال کند که به هیچ وجه آمار خوبی برای او نبود. این بازیکن که حالا به مارسی ملحق شده است، در گفتگوی روز پنجشنبه با خبرنگاران اظهارات جالبی را درباره خودش و شرایطی که در چلسی داشت مطرح کرده است. 

این مهاجم اهل گابن گفت: «من حالا احساس بسیار خوبی دارم. نکته کوچکی را باید مطرح کنم. رکورد بیشترین سرعت در تمرینات چلسی در فصل گذشته در اختیار من بود. توانستم رکورد 36 کیلومتر بر ساعت را ثبت کنم. بنابراین از نظر سطح ورزشی در شرایط خوبی هستم.»این ادعا در حالی مطرح شده که میخایلو مودریک هم فصل گذشته در تمرینات چلسی در کنار او حضور داشت، بازیکنی که توانست رکورد لیگ برتر را با سرعت خارق العاده‌اش بشکند اما اوبامیانگ مدعی شده که او سریع‌ترین بازیکن آبی‌هال لندن بوده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها