به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۳ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۴۱۹۹۱۹

وینیسیوس جونیور:بگذارید جای رونالدو باشم

وینیسیوس جونیور:بگذارید جای رونالدو باشم
گروه ورزشی:وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، شخصا از فلورنتینو پرز خواسته است که پیراهن شماره 7 را به او بدهند.به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس از زمان پیوستن به رئال مادرید از فلامینگو در سال 2018 پیراهن شماره 20 این تیم را به تن داشت و با همین شماره در این تیم درخشید. 

او در دو فصل اخیر موفق شده رکورد 45 گل زده را به نامش ثبت کند و به یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید تبدیل شود که توانست گل قهرمانی این تیم در فینال لیگ قهرمانان سال گذشته برابر لیورپول را هم به ثمر برساند. در ابتدای فصل جاری بود که اعلام شد این ستاره برزیلی قرار است از این فصل با پیراهن شماره هفت رئال مادرید را میدان برود و این تصمیم با استقبال بسیاری از هواداران این تیم همراه بود. 

پیراهن شماره هفت اهمیت بسیاری در رئال مادرید دارد و پیش از این بر تن بازیکنانی چون رائول گونزالس و کریستیانو رونالدو بوده که هر دو از اسطوره‌های این باشگاه به حساب می‌آیند. اتلتیک خبر داده که این درخواست از سوی خود وینیسیوس و به خاطر علاقه بسیار زیادی که به کریستیانو رونالدو دارد مطرح شده است. او در دیداری که با پرز داشته از او خواسته که این شماره را به او اختصاص دهند. شماره هفت رئال مادرید در چند فصل اخیر در اختیار ادن هازارد بود که نتوانست به هیچ وجه درخششی که در چلسی داشت را در تیم تکرار کند و در نهایت قراردادش را با رئال فسخ کرد و از جمع آنها جدا شد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها