کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک حدس: گولسیانی به ترکیب برمی‌گردد

4 شهريور 1402 ساعت 13:08


گروه ورزشی:عملکرد ضعیف خط دفاعی پرسپولیس در با بازی با ذوب آهن با تبعاتی همراه خواهد بود.به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن تن به تساوی یک - یک در هفته سوم لیگ برتر داد تا با هفت امتیاز در رتبه سوم جدول قرار بگیرد.

سرخپوشان در حالی یک امتیاز بازی خانگی را گرفتند که گل به خودی سروش رفیعی در دقیقه ۴۴ آب سردی روی ساختار دفاع و دروازه بانی این تیم ریخت. با این حال آنالیز گل خورده شده سرخپوشان نشان می‌دهد علاوه بر رفیعی و علیرضا بیرانوند قسمت چپ خط دفاعی این تیم نیز کم رمق بوده است. علی نعمتی بر خلاف دیدار نخست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک که گل سه امتیازی نیز به ثمر رساند در بازی با تراکتور نیز بازی معمولی داشت اما در دیدار با ذوب آهن نتوانست انتظارات را برآورده کند تا احتمال خروج او از ترکیب اصلی وجود داشته باشد.

از سوی دیگر گئورگی گولسیانی به عنوان تعویض طلایی تیمش در دیدار با ذوب آهن تنها دو دقیقه فرصت خواست تا در دقیقه ۸۲ وارد زمین شده و در ۸۴ گلزنی کند.عملکرد ستودنی گولسیانی احتمال بازگشت او به خط دفاعی این تیم را افزایش داده است تا شاید او یا محمد‌مهدی احمدی به عنوان دفاع چپ برای پرسپولیس بازی کنند.


کد مطلب: 424254

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/424254/یک-حدس-گولسیانی-ترکیب-برمی-گردد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir