کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاتا مارتینو:

اینطوری مسی را قانع کردم روی نیمکت بنشیند

5 شهريور 1402 ساعت 16:52


گروه ورزشی: اینتر میامی که اخیرا توانست با درخشش لیونل مسی در لیگز کاپ قهرمان شود، دیشب پس از هفته ها در لیگ MLS به میدان رفت و برنده شد. اینتر در لیگ اصلا شرایط خوبی ندارد ولی با ورود مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا امیدوار است در هفته های باقیمانده بتواند به رده ها بالاتر صعود کند.
1916312
اینتر بامداد امروز موفق شد در زمین نیویورک ردبولز با دو گل برنده شود. مسی در این بازی نیمکت‌نشین بود که حتی به مذاق هواداران میزبان هم خوش نیامد.
در دقیقه 60 نیمه دوم بود که مسی وارد زمین شد تا بتواند به تیمش برای حفظ این پیروزی کمک کند و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد. او در دقیقه 89 توانست روی پاس گل بنجامین کرماسکی دروازه حریف را باز کند تا نشان دهد که حضورش در ترکیب اصلی یا نیمکت برایش فرقی ندارد و او در هر شرایطی به دنبال این است که مهارتش را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد. 

1916431
تاتا مارتینو، مربی اینتر میامی، در مورد نیمکت‌نشینی مسی گفت: «ببینید، می دانم همه دوست‌داران فوتبال می خواهند مسی را از ابتدا در ترکیب ببینند ولی من اینجا نیستم تا رضایت همه را جلب کنم. همه می دانیم که ما سه بازی در یک هفته باید برگزار کنیم و مسی اخیرا مصدوم شده بود. نباید به بدن او فشار وارد کرد.»
1916432
مارتینو ادامه داد: «با لئو حرف زدم و برایش توضیح دادم که در بازی های حساس‌تر بعدی چقدر به او و آمادگی‌اش محتاج هستیم. او بدون هیچ مشکلی حرف من را قبول کرد و روی نیمکت نشست. برنامه این بود 30 دقیقه پایانی را بازی کند و توانست گل هم بزند. 
1909876
نباید فراموش کنیم که لئو باید به اردوی تیم ملی آرژانتین ملحق شود. او حداقل سه بازی را امسال و چند دیدار را در سال آینده از دست خواهد داد و در ترکیب ما غایب خواهد بود. ما باید به خوبی این موضوع را درک کنیم که وقتی او نیست، تیم همچنان نیاز دارد که نتایجی که لازم است را بدون حضور او هم دریافت کند.»


کد مطلب: 424546

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/424546/اینطوری-مسی-قانع-کردم-روی-نیمکت-بنشیند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir