به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ - ۲۳:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۲۴۹۶۵

حمایت از داوری‌ها: ۳ بازی عالی بودند

حمایت از داوری‌ها: ۳ بازی عالی بودند
گروه ورزشی:سرمربی پیکان معتقد است داوران در سه هفته ابتدایی قضاوت کم‌نقصی در مسابقات تیمش داشتند.به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه بعضا انتقادات برخی باشگاه‌ها و مربیان نسبت به داوری وجود دارد، رسول خطیبی سرمربی تیم پیکان معتقد است در سه هفته ابتدایی و دیدار مقابل نساجی مازندران، گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان، داوران عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و با اینکه تیمش در لحظات پایانی گل خورد، اما اشتباهی متوجه داوران نبود.

رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و سپاهان در خصوص داوری‌ها عنوان کرد: صحبت درمورد داوری قبل از بازی‌ها جالب نیست و نباید اتفاق بیفتد. من آدم رُکی هستم و حرفم را همیشه می‌زنم و اصلا دوست ندارم تعریف و تمجید بی‌دلیل داشته باشم و درمورد داوری هم باید اینطور صحبت کنم. همیشه‌ام در زندگی‌ام سعی کردم نگاه واقع‌بینانه داشته باشم و باید بگویم که داوری‌ها در سه بازی عالی بودند.

او در خصوص اهمیت ورود VAR به فوتبال ایران ابراز کرد: این تکنولوژی و بقیه امکانات برای داوران که قطعا باید باشد و اگر می‌خواهیم فوتبال‌مان از نظر کیفی بالاتر برود، باید به جای حواشی، آقایان زودتر این امکانات را برای داوران فراهم کنند و این سیستم بیاید.

سرمربی پیکان اضافه کرد: با اینکه در دو مسابقه از سه هفته ابتدایی تیمم در دقایق ۸۸ و ۹۶ گل تساوی را دریافت کرد و برد را از دست دادیم، اما من باید واقعیت را در مورد داوری بگویم؛ شاید برخی از دوستان اگر جای من بودند، از داوری ایراد می‌گرفتند، اما من واقعا می‌گویم که در سه بازی گذشته، داوران به همراه کمک‌هایشان فوق‌العاده قضاوت کردند.

خطیبی تاکید کرد: همانطور که انتقاد می‌کنیم، باید از داوران تشکر هم داشته باشیم. آنها در سه بازی گذشته ما عالی بودند و حتی یک اشتباه کوچک هم نداشتند که از این سه داور و کمک‌هایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم در همه بازی‌های لیگ برتر برای تمام تیم‌ها اینگونه داوری‌ها اتفاق بیفتد و ان‌شاالله داوری‌ها به سمتی برود که اشتباه نداشته باشد.
برچسب ها: رسول خطیبی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها