به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۲۵۱۶۴

رئال مادرید اینجا هم جذاب‌ترین است

رئال مادرید اینجا هم جذاب‌ترین است
گروه ورزشی:سایت رسمی باشگاه رئال مادرید به عنوان پربازدیدترین سایت بین باشگاه‌های جهان انتخاب شده است.به گزارش "ورزش سه"، وبسایت باشگاه رئال مادرید، برای هفتمین سال متوالی، پربازدیدترین سایت دنیاست!

سایت رئال مادرید برای هفتمین سال متوالی به بالاترین میزان بازدید در میان تمامی باشگاه‌های فوتبال جهان رسیده است. این باشگاه ورزشی در بیانیه‌ای رسمی این دستاورد را اعلام کرد.با 66.7 میلیون کاربر، میانگین 8.9 میلیون بازدید در ماه که عمدتاً بازه گروه سنی 18 تا 34 سال را شامل می‌‌شود، رئال رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرده است.

میزان کاربران این سایت نسبت به فصل گذشته 38 درصد رشد داشته است. با هدف گسترش مطالب در سطح بین المللی، این وبسایت دارای نسخه‌هایی به زبان‌های اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ژاپنی، چینی، هندی و عربی است.

رئال مادرید فصل جدید لالیگا را هم با موفقیت آغاز کرده و جای تعجبی ندارد که طی روزهای گذشته به تعداد مخاطبان این باشگاه در فضای مجازی اضافه شده باشد. شاگردان کارلو آنچلوتی طی 3 بازی ابتدایی لالیگا مقابل تیم‌های اتلتیک بیلبائو، آلمریا و سلتاویگو به برتری رسیده و در صدر جدول رده‌بندی حضور دارند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها