به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۲۶۵۲۸

وقت‌های اضافه جدید فوتبال منطقی است

وقت‌های اضافه جدید فوتبال منطقی است
گروه ورزشی:آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، از سرکوب اتلاف وقت در فوتبال دفاع می‌کند.به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، اصرار دارد که قوانین جدید علیه اتلاف وقت فوتبال، در درازمدت مورد استقبال اهالی فوتبال قرار می‌گیرد. یوفا اعلام کرد که از پروتکل‌های جدید برای اعلام وقت‌های تلف شده پیروی نخواهد کرد، موضوعی که به جنجالی جدید در این مورد تبدیل شد.ونگر، سرمربی سابق آرسنال، که اکنون رئیس توسعه جهانی فوتبال در فیفاست، می‌گوید که می‌تواند اثرات مثبت وقت‌های اضافه بیشتر در فوتبال را در جام‌های جهانی مردان و زنان در قطر و سپس در استرالیا و نیوزلند ببیند.

او همچنین این ایده را که وقت‌های اضافه زیاد روی بازیکنان تاثیر فیزیکی می‌گذارد، رد کرد. ونگر به ایندیپندنت گفت: "می‌گویم آیا مخالف اتلاف وقت هستید؟ خود به شخصه بله. مخالف اتلاف وقت هستم. برای عدالت در بازی، می‌خواهیم تیمی که می‌خواهد بازی کند، پاداش بگیرد. برای احترام به هواداری که در جایگاه می‌نشیند، تیم‌ها بازی می‌کنند، برای تشویق تیم‌ها به هدر ندادن زمان.

پس از آن، برای من منطقی به نظر می‌رسد که با اتلاف وقت مبارزه کنم. بعد از آن، سوال دوم این است که چگونه؟ سپس باید منطق را در آن پیدا کنید. منطق باید این باشد که زمان تلف شده عمدی یا تصادفی را اضافه کنم. آیا آن زمان را محدود می‌کنید؟ شخصاً طرفدار محدود کردن آن نیستم، اگر هیچ منطقی پشت آن نباشد، دفاع از تصمیم دشوار است، بنابراین ما باید به این کار ادامه دهیم."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها