کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اسپالتی: فشار زیادی را تحمل کرده‌ام

22 شهريور 1402 ساعت 13:43


گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از پیروزی دو بر یک برابر اوکراین در انتخابی جام ملت‌های اروپا خوشحال و راضی است اما می‌گوید فشار زیادی را تحمل کرده است.به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایتالیا در نخستین بازی حضور رسمی اسپالتی به مصاف اوکراین رفت. ایتالیا در این بازی  توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید از این پیروزی و نتیجه خوشحال باشیم. نمی‌توان در تمام ۹۰ دقیقه روی حریف فشار آورد. اوکراین هم موقعیت‌های را روی دروازه ما خلق کرد اما تعداد فرصت‌های ما بیشتر بود.


او ادامه داد: براین باور هستم که ما بازی بسیار خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشتیم. هم عملکرد کیفی تیم  خوب بود و هم به پیروزی دست پیدا کردیم. نباید انتظارات بسیار بالا باشد چرا که این عادلانه نیست. در نیمه دوم اوکراین بازی بهتری را با کمک ضدحملات به نمایش گذاشت. برای اوکراین شکست دو بر یک و سه بر یک فرقی نمی‌کرد و به همین خاطر آنها جلوتر آمدند و ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر رسانیم.

اسپالتی در پایان گفت: در ۲۰ روزی که هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا را برعهده گرفته‌ام فشار بسیار زیادی را تحمل کرده‌ام. باوجود آنکه از حمایت کامل فدراسیون برخوردار بوده‌ام اما مسائلی وجود دارد که باید درباره آنها فکر شود.


کد مطلب: 427836

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/427836/اسپالتی-فشار-زیادی-تحمل-کرده-ام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir