کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درگیری امباپه با ستاره نیس:نبایدخوشحالی کنی

25 شهريور 1402 ساعت 13:34


گروه ورزشی:کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، از شکست تیمش و واکنش بازیکنان نیس به باز کردن دروازه آنها بسیار عصبانی شد.به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ فرانسه به مصاف نیس رفت و با نتیجه 2-3 برابر آنها شکست خورد. 

این باخت در حالی رقم خورد که آنها در ورزشگاه پارک دو پرنس و با حمایت هوادارانشان قدم به این دیدار گذاشته بودند، اما این کافی نبود و درخشش امباپه و به ثمر رساندن دو گل هم نتوانست آنها را از شکست نجات دهد. 
ستاره تیم حریف هم ترم موفی بود که گل اول و سوم تیمش را وارد دروازه پی اس جی کرد و پاس گل دوم را هم ارسال کرد تا یک تنه نقش مهمی در باخت پاریسی‌ها ایفا کرده باشد. او پس از به ثمر رساندن گل سوم که باعث شد بازی 1-3 به سود نیس شود، از شدت خوشحالی پیراهنش را از تن درآورد و مشغول شادی پس از گل شد و این موضوع برای امباپه بسیار گران تمام شد. 

این ستاره فرانسوی پس از شروع مجدد بازی به سمت موفی رفت و شروع به بحث و درگیری لفظی با او کرد تا نشان دهد که این شادی گل خاص او به شدت ناراحتش کرده و به این شکل اعتراض و عصبانیتش را ابراز کرد.هرچند او پس از آن توانست یک بار دیگر دروازه نیس را باز کند، اما این گل برای فرار از شکست کافی نبود. پی اس جی در پنج بازی ابتدایی تنها دو پیروزی به دست آورده و شرایط چندان خوبی ندارد.


کد مطلب: 428339

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/428339/درگیری-امباپه-ستاره-نیس-نبایدخوشحالی-کنی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir